2013-06-07, 09:33
Medlem
Hallonochjordgubbars avatar
Minns att min pappa berättade för något år sedan om en tågolycka där hans kusins dotter och en kompis hade gått på spåret och hade blivit påkörda och det slutade med att båda avled.

Någon som sitter på mer info?
Citera
2013-06-12, 03:05
Medlem
Tror den tragiska händelsen du syftar på skedde 1993.Med respekt till anhöriga väljer jag att inte outa någon här, men du har fått ett PM av mig.
Citera
2013-06-12, 16:44
Medlem
Hallonochjordgubbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jocke_666
Tror den tragiska händelsen du syftar på skedde 1993.Med respekt till anhöriga väljer jag att inte outa någon här, men du har fått ett PM av mig.

De som dog ingick i min släkt.
Citera
2013-06-12, 17:03
Medlem
Inte båda hoppas jag på
Citera
2016-05-25, 09:27
Medlem
Tragisk olycka, men att vara på rälsen och inte höra tåget komma? Jerka som spelade på parken om jag inte missminner mig måste spelat högt den kvällen
Citera
2016-07-08, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Metron12
Tragisk olycka, men att vara på rälsen och inte höra tåget komma? Jerka som spelade på parken om jag inte missminner mig måste spelat högt den kvällen

Jerka spelade den kvällen och det var stora spekulationer om att han hade för högt ljud , men alkohol,hög musik och gick rykten på den tiden att de hade gjort slut den kvällen och att han inte ville det kanske hade nått med det att göra , han var förövrigt en klasskamrat till mig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in