• 2
  • 3
2013-06-08, 16:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av plusforward
Menar du etniskt svensk då eller?

De som åker tunnelbana.
Citera
2013-06-08, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrbananbrallan
tvärtom, en röst på svp är en fis i rymden, vad har ni, ett par tusen väljare, vad har sd, ett par hundratusen väljare.

svp är tyvärr för extrema för de flesta av dagens svenskar, rom byggdes inte på en dag men läget e akut, vi måste få en halt på den extrema massinvandring som vi har, alla svp are borde lägga sina röster tillfälligt på sd och stödrösta, för Sveriges framtid.

Jag skulle hellre rösta blankt än på SD. SD har blivit ett populistparti som utgörs av en rad politiker som gör vad som helst för att fortsätta ta emot fina lönecheckar - det har vandrat långt ifrån nationalismen, och kommer inte att göra någon betydelsefullt för att hejda invandringen. 60 000 istället för 100 000? Tack, SD! Nej, rösta på SvP och visa var skåpet ska stå, så inser människor att valet 2018 blir ett förändringens år.

Vidare har över 2% av SD:s väljarbas skiftat till partier utanför riksdagen, och av dessa två procent lär den absolut största delen te sig till SvP.

SvP 2014 - för ett svenskt Sverige!
Citera
2013-06-08, 21:49
Bannlyst
Eller så röstar man på ett parti som faktiskt sitter i Riksdagen och kan påverka.
Citera
2013-06-08, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosenkvarts
Jag skulle hellre rösta blankt än på SD. SD har blivit ett populistparti som utgörs av en rad politiker som gör vad som helst för att fortsätta ta emot fina lönecheckar - det har vandrat långt ifrån nationalismen, och kommer inte att göra någon betydelsefullt för att hejda invandringen. 60 000 istället för 100 000? Tack, SD! Nej, rösta på SvP och visa var skåpet ska stå, så inser människor att valet 2018 blir ett förändringens år.

Vidare har över 2% av SD:s väljarbas skiftat till partier utanför riksdagen, och av dessa två procent lär den absolut största delen te sig till SvP.

SvP 2014 - för ett svenskt Sverige!

SD vill sänka invandringen med 90%. vilket skulle innebära att vi tar in 10.000 om året istället för dagens 100,000

i nivå med danmark alltså
Citera
2013-06-09, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av falafel111
SD vill sänka invandringen med 90%. vilket skulle innebära att vi tar in 10.000 om året istället för dagens 100,000

i nivå med danmark alltså

Nej, de har uppdaterat sitt partiprogram. Förr stod det 90%, nu står det bara att de vill minska invandringen. Låt dig inte luras.

Jag vidhåller: SvP 2014.
Citera
2013-06-09, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SFC1977
Ok!

1. Vem ska städa?
2. Vem ska fixa kebaben?
3. Vem ska fixa piazzan?
4. Vem ska tvätta bilen?
5. Vem ska diska?
6. Vem ska ta hand om dom gamla?
7. Vem ska köra bussen?
8. Vem ska bo i miljonprogramområdena?
9. Vem ska köra taxin?
10. Vem ska ni gnälla på?
Du har faktiskt helt rätt. Jag är gammal nog att minnas mitten på 70-talet när det knappt fanns invandrare. Det var hemskt. Ingen bodde i miljon programmen (dom stog faktiskt helt tomma),ingen körde taxi,buss,diskade och städade. Dom gamla låg och dog på sjukhusen utan att nån tog hand om dom. Fy vilka tider. Jag är överraskad att jag ens lever.
Citera
2013-06-09, 11:35
Medlem
Mad monks avatar
Kasta ut skräpet, behåll dom som sköter sig hur svårt kan det vara?
Citera
2013-06-09, 11:51
Medlem
kakburks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Tror du att det är den enda parametern "skötsamhet" som ska vara grundläggande för vilka som ska få stanna?
90% av de ickevita har skött sig så till vida att de aldrig varit registrerade för brott men de degenererar ändå det svenska samhället och humankapitalet.
Det finns flera stora grundläggande parametrar som måste uppfyllas för att invandrarna ska kunna vara här utan att skada Sverige och svenskarna. Det handlar om sociala strukturer, intelligensnivå, bildningsförmåga/utbildningsnivå mm.
Sen måste ju svenskar, ur en etnisk synvinkel, rimligtvis också få ha ett eget land utan att förgås i ett svartbrungult folkhav.
Senast redigerad av kakburk 2013-06-09 kl. 11:55.
Citera
2013-06-09, 11:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk

Egentligen inte alls. Vad tror folk händer om man är kriminell i Thailand, Saudi, USA,Ryssland, Kina eller Mexiko?

Vi pratar om att hela världen har krafttag mot kriminella. Men inte i Sverige. Vi är ju så rika att vi kan låta våra gamla ligga på golvet och dö i sin egen skit.
Senast redigerad av Krystall 2013-06-09 kl. 12:10.
Citera
2013-06-09, 13:55
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kakburk
Tror du att det är den enda parametern "skötsamhet" som ska vara grundläggande för vilka som ska få stanna?
90% av de ickevita har skött sig så till vida att de aldrig varit registrerade för brott men de degenererar ändå det svenska samhället och humankapitalet.
Det finns flera stora grundläggande parametrar som måste uppfyllas för att invandrarna ska kunna vara här utan att skada Sverige och svenskarna. Det handlar om sociala strukturer, intelligensnivå, bildningsförmåga/utbildningsnivå mm.
Sen måste ju svenskar, ur en etnisk synvinkel, rimligtvis också få ha ett eget land utan att förgås i ett svartbrungult folkhav.

Jag menar folk som behövs om det nu behövs någon överhuvudtaget. Och givetvis bara europeiska invandrare inget mena-skräp tack!

Citat:
Ursprungligen postat av Krystall
Egentligen inte alls. Vad tror folk händer om man är kriminell i Thailand, Saudi, USA,Ryssland, Kina eller Mexiko?

Vi pratar om att hela världen har krafttag mot kriminella. Men inte i Sverige. Vi är ju så rika att vi kan låta våra gamla ligga på golvet och dö i sin egen skit.

Om jag hade fria händer i denna frågan skulle de avrättas offentligt. Nu vet jag att det aldrig kommer ske då kan man iaf. föreslå en mer realistisk lösning på problemet. En annan sak jag är för är att folk utan papper kommer inte in i landet. Alla ska bokföras i ett register så vi kan hålla koll på invällarna osv. osv.
Senast redigerad av Mad monk 2013-06-09 kl. 13:59.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in