Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
  • 1
  • 2
2013-06-16, 23:21
Medlem
kkar dem ocks varje kvll i olika perioder. Tar jag fler n tre blir jag bra bng, srskilt om kvllen ven innehllit alkohol:/
Men som sagt r det en insomningstablett s man br ta de strax innanman lgger sig fr att sova.
Jag har ocks upplevt skuggor som nstan svvar fram i flygande fart och mobilen brukar jag numera radera innan jag ens lser skiten jag kan ha skrivit.
Det vrsta var nog nr jag vakna upp i fyllecell och inte hade den blekaste jvla aning om vad fan jag gjorde dr. P riktigt!! Polisen hade dock svrt att tro mig eftersom alkotestet visade vldigt mttligt intag av alkohol..
Imovane brukar och ocks vara rtt bra grejer att stlla till det med
Citera
2013-06-16, 23:29
Medlem
SirHizzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magicDreamer
kkar dem ocks varje kvll i olika perioder. Tar jag fler n tre blir jag bra bng, srskilt om kvllen ven innehllit alkohol:/
Men som sagt r det en insomningstablett s man br ta de strax innanman lgger sig fr att sova.
Jag har ocks upplevt skuggor som nstan svvar fram i flygande fart och mobilen brukar jag numera radera innan jag ens lser skiten jag kan ha skrivit.
Det vrsta var nog nr jag vakna upp i fyllecell och inte hade den blekaste jvla aning om vad fan jag gjorde dr. P riktigt!! Polisen hade dock svrt att tro mig eftersom alkotestet visade vldigt mttligt intag av alkohol..
Imovane brukar och ocks vara rtt bra grejer att stlla till det med

hahaha jag mste hra mer av denna historien om fyllecellen. hur fan kom du dit? du krde bil allts och blanda med stilnox. mannen! du kunde ju fan krt ju fan krt ihjl dig sjlv eller nn annan. "jag antar du krde bil eftersom polisen enbart alkotestar bilister osv"

vad hnde efter du vakna upp. kte du p frhr eller nt?

jag hade grna viljat veta allt som hnde den kvllen inte fr jag tycker det r roligt du hamna i fyllecellen , det r s klart skit, men just fr du tog zolpidem den kvllen och varfr du hamna i fyllecellen . festa du eller nt
Citera
2013-06-16, 23:56
Medlem
Hallucinationer p "Stillisar" r mycket vanligt. Speciellt nr det verdoseras.

Har ftt krringen nervs nr man varvat ner ute p altanen precis innan lggdags... Rosa elefanter, myggor stora som flygplan och mbler som rr sig. Sjuk medicin det dr.
Citera
2013-06-17, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SirHizz
hahaha jag mste hra mer av denna historien om fyllecellen. hur fan kom du dit? du krde bil allts och blanda med stilnox. mannen! du kunde ju fan krt ju fan krt ihjl dig sjlv eller nn annan. "jag antar du krde bil eftersom polisen enbart alkotestar bilister osv"

vad hnde efter du vakna upp. kte du p frhr eller nt?

jag hade grna viljat veta allt som hnde den kvllen inte fr jag tycker det r roligt du hamna i fyllecellen , det r s klart skit, men just fr du tog zolpidem den kvllen och varfr du hamna i fyllecellen . festa du eller nt

Haha s hr eftert kan jag garva t skiten men d.., NEJ!
Minns att jag varit hemma med ngra polare och varit vaken ngra dygn fr lnge s jag slngde i mig ett gng stillisar.., tanken var vl att jag skulle duna ett tag. Polarna gick hem s jag har ingen hjlp av.., mer n ett par obegripliga samtal:/
Hnde fr typ fem r sen och det r fortfarande ett mysterium fr mig.. Enligt lnsman tog de mig utanfr min bil som stod parkerad nr jag frskte f av larmet p skiten. Dock r det ett lika stort mysterium hur bde jag och biljveln hamna ca en halvmil hemifrn..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in