2013-06-26, 21:46
Medlem
VinniePazTheAnswers avatar
Tänk er följande scenario: Jag beställde ett paket med RC droger ifrån Kina, i mitt eget namn men till en kompis adress. Paketet fastnade på arlanda.

Går det att lägga en ny beställning med hans eget namn + adress eller mitt namn + egna adress?
Hur länge bör man undvika att beställa droger utrikes? Är det kört för alltid? Måste jag byta mitt namn?

Kan passa på och fråga också, är tyskland eller storbritannien såkallade högrisk länder?

FAAAN att att det inte finns några disscoaltiva droger inrikes på SR, har lekt lite med 3-meo-pcp från labbet men tycker inte jag fick ut något, MXE var ju väldigt populärt, varför tar ingen försäljare in det?
Citera
2013-06-26, 21:56
Bannlyst
Adressen kan bli listad tror jag men bara att byta funkar för mig sen när dom kommer på det så kör du dina mellan namn samt om du heter persson ta bort ett s i efternamnet så passerar lite till Lycka till
Citera
2013-06-26, 22:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rhtm80
Adressen kan bli listad tror jag men bara att byta funkar för mig sen när dom kommer på det så kör du dina mellan namn samt om du heter persson ta bort ett s i efternamnet så passerar lite till Lycka till

Sen finns det tusen bättre sätt men att outa dom är inte smart.
Citera
2013-06-26, 23:08
Medlem
Jag fattar inte riktigt, borde jag beställa det till honom eller mig? Dom har som sagt var hans adress och mitt namn. Eller är det ännu bättre att ta hans namn och min adress den här gången?

Ifall ens namn rödflaggas, rödflaggar dom då även adressen man är skriven på? Eller endast adressen man beställt till?

Citat:
Ursprungligen postat av Rhtm80
Sen finns det tusen bättre sätt men att outa dom är inte smart.

Om du kommer på andra tankar kan du alltid PM:a mig, skulle verkligen uppskattas!
Citera
2013-06-26, 23:26
Bannlyst
Jag tror inte namnet då det finns tusen med samma namn kanske men adress har jag hört från en site så jag bytte då gick det fint igen MEN var smartare än att beställa från Kina. Där görs ju 90% av alla RC.

Gör så här. fixa en adress i UK pmar om hur sen eftersäds det till sverige. TADA! 1 av tusen sätt
Citera
2013-06-27, 00:20
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Det går bra att beställa till samma adress igen. Det listas inte så som ni tror.
Det är ett lotteri varje gång i princip.

Har fått flera leveranser med RC fast i tullen, och sedan fått igenom flera till samma adress.
Samma sak för flera bekanta.
Citera
2013-06-27, 00:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Etizopapaya
Det går bra att beställa till samma adress igen. Det listas inte så som ni tror.
Det är ett lotteri varje gång i princip.

Har fått flera leveranser med RC fast i tullen, och sedan fått igenom flera till samma adress.
Samma sak för flera bekanta.

Man listas visst det men saken är som så att är du listad och beställer med tracking nr så tar dom det. Därför ska man inte det utan vanlig post. 2 av tusen
Citera
2013-07-08, 02:16
Medlem
Sorry för bump men har en till fråga; Tyskland, USA, England <-- Är någon av följande Högriskländer, eller dumt att beställa ifrån p.g.a. något annat?
Citera
2014-01-14, 19:59
Medlem
kissie.blogg.ses avatar
Lånar tråden. Tänkte beställa en laglig rc från kina. Skulle ni kunna uppskatta sannolikheten att tullen tar det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in