Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-07-03, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av strykn1n
Fortfarande oförändrat på Postens paketsökningstjänst. Hmm ska bli intressant vad detta slutar med.

"Försäkrade" brevet och de har redan skickat nytt som ersättning för att tull-kukarna tog det. Men detta hände i natt när jag jobbade. Nu kommer det ju skickas till samma adress och i samma namn. Ska dock maila företaget om det går att ändra. Sjukt roligt att den profileringen träffade klockrent på mig.
Hur många gånger har du beställt utrikes? PM'a om du inte vill skriva i tråden. Jag har lite fler frågor.

Det jag gillar med SR, folk är schyssta.
Citera
2013-10-17, 07:37
Medlem
hur länge ska detta stå om tullen tagit det? Stockholm utr,Sverige
Försändelsen har kommit från avsändarlandet till Postens utrikesterminal för sortering.eller är det hos posten å gått igenom tull? kom dit igår kl 08;45.... brukar man scanna in när det skickas till nästa sortering eller bara från nästa innan där du hämtar?????? faaan skit om de fastnat....
Citera
2014-06-10, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adhdpippi
hur länge ska detta stå om tullen tagit det? Stockholm utr,Sverige
Försändelsen har kommit från avsändarlandet till Postens utrikesterminal för sortering.eller är det hos posten å gått igenom tull? kom dit igår kl 08;45.... brukar man scanna in när det skickas till nästa sortering eller bara från nästa innan där du hämtar?????? faaan skit om de fastnat....

Detta är ett gammalt inlägg men jag svarar dig eftersom andra människor ofta har samma fråga.

Jag har startat en tråd som täcker alla vanliga frågor gällande tullen och sortering:
(FB) Sanningen om tullen och paketsortering
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in