Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
2013-06-30, 01:03
Medlem
govnuks avatar
Drog och dos: först ett halvt piller, andra halvan lite senare. Polaren tog totalt två. Märket var lila väderkvarnar, som cirkulerade då (2010).

Vikt och skit: Jag var vid tillfället tjej och vägde runt 55 kg. Polaren var snubbe och vägde runt 67.

T minus 1h

Aight, jag käkade mat på jobbet och träffade Tompa typ en timme innan vi tog, och han blev jävligt glad över att jag hade käkat, eftersom det tydligen var bra att göra innan. Vi åkte hem till honom, och han visade upp pillrena, och föreslog att jag skulle ta en halv. Jag hade läst på tillräckligt mycket innan för att känna mig rätt trygg med att ett halvt piller en gång inte skulle lämna alltför permanenta skador, så efter bara tio minuters övertalning svalde jag.

T

Tompa placerade mig framför en MDMA-dokumentär, som var precis lagom kritisk för att jag skulle gå på det jävligt positiva budskapet. Fyrtio minuter Ecstacypropaganda.

40 min

Dokumentären tar slut, och när jag vänder mig mot Tompa för att kommentera den, blir allt ljud plötsligt burkigt som fan. Jag säger det, och han säger att det är så ruset börjar. Cool. Vi går och lägger oss i hans dubbelsäng och börjar prata.

1-3 h

...Och pratar gör vi. Tompa går, under vilda protester från min sida, på toa en gång. En annan gång sätter vi oss under fläkten och röker. Konstaterar att cigaretterna smakar misstänkt gott. I övrigt ligger vi i en enda lång kram och bara pratar, tills vi efter tre timmar börjar känna hur det dalar. Panik! Jag sväljer den andra halvan av min tablett, och Tompa tar en till. Vi stannar i ruset.

3-5 h

Vi pratar, delar, känner med varandra. Släpper inte kramen en enda gång. Förvånas över hur lika uppväxt vi haft, hur olika vi reagerat på den. Oändlig, ömsesidig kärlek.

5 h

Till slut börjar det dala, och några kompisar till Tompa kommer över, vi tänder en spliff. De undrar hur det var, Tompa skrattar och frågar mig, retoriskt. Jag ligger utslagen av trötthet och kramar fortfarande hans ena ben. Önskar bort människorna tills de till slut försvinner.

18 h

Tompa träffar mig efter jobbet. Vi pratar om det underbara, överljuva samtalet. Kramas. Delar minnet än idag.

Allt som allt en jävligt lyckad kväll och natt! MDMA är såklart en jävligt farlig drog, men som potent medicinering för att komma en annan människa närmare, eller bearbeta svåra ämnen, är den slanigt värdefull.
Citera
2013-06-30, 01:09
Medlem
archeons avatar
Du var vid tillfället tjej ? Är du inte det längre eller ? Sex change ?

En helt okej rapport för övrigt
Citera
2013-06-30, 01:27
Medlem
govnuks avatar
Archeon: Jag började meningen i fel tempus, och sedan var jag för lat för att skriva om.
Citera
2013-06-30, 01:41
Medlem
Hallonrems avatar
"Vikt och skit: Jag var vid tillfället tjej och vägde runt 55 kg.". Hahahhaaha, förlåt mig men denna mening var underbar.

Förövrigt så hade jag hoppats lite mer detaljer, var lite kort...
Citera
2013-06-30, 01:54
Medlem
govnuks avatar
Hallonrem: Detaljer i all ära, men ibland när man letar rusrapporter vill man ju mest ha en kort beskrivning av om det man tänkte ta kommer göra det man vill med en, så jag tyckte det var schysst att vara lite kortfattad sådär.

Vill du veta något mer är ju alla frågor på trippen On Topic.
Citera
2013-06-30, 01:59
Medlem
krigsbarns avatar
Jag föredrar det faktiskt när den som skriver tripp- och rusrapport inte försöker leka författare, vilket förekommer ständigt och enbart är irriterande samt tidsödande för bägge parter. Denna är koncis och "rakt på sak": positivt.

Använder man rätt ord (vilket jag anser att TS gör) så behöver man inte längre rapporter.
Citera
2013-06-30, 02:46
Medlem
Tetrapluras avatar
Ooooo, vad mysigt det låter. Minns så väl när vi i kompisgänget köpte loss e. Hela gänget låg och kramades å tittade på molnen som formade alla möjliga ljuva former! Älskar din raport.

Kärlek
Citera
2013-06-30, 02:51
Medlem
EnLitenSvamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av govnuk
.....

TS nere till höger av alla inlägg du får står det citera. För att besvara en persons inlägg så klicka citera. ÄR det fler som du vill besvara så klicka på "ikonen" bredvid på vänstersida. När du kommit till den sista du vill citera så klickar du på citera.

Ont: Saklig rapport, jag hade också velat ha mer detaljer dock.
Citera
2013-06-30, 13:10
Medlem
Messiahs avatar
kort men endå givande rapport enligt mig. Du fick med de härliga av ruset även fast du inte skrev en novell.

så du får 2 av 5 tvättlappar av mig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in