2013-07-01, 13:12
Medlem
Inget större problem egentligen, mer ett irritationsmoment. Det är nämligen så att jag har Firefox som standardwebbläsare och Svenska Spels Pokerklient använder sig av Internet Explorer när man klickar på webb-länkar i klienten.

* Jag har kollat i Firefox att den är standardwebbläsare.
* Jag har gått via Default Programs i startmenyn och "ändrat" till Firefox. Inget ändrades ju eftersom att jag redan har det som default.
* Jag har testat att installera om pokerklienten.

Ingen av åtgärderna har hjälpt. Jag har testat att använda mig av webblänkar i andra programvaror och ALLA använder sig av Firefox. Så på så sätt så fungerar standardwebbläsare som det ska.

Som sagt så är det inget större problem, mer av ett irritationsmoment. Någon som har en idé på hur det går att fixa eller är det bara att stå ut med det?
Citera
2013-07-01, 19:21
Medlem
Det är samma sak med andra Pokerklienter, t.ex. Everest, alltid IE som startas. Jag tror att du har mycket bättre chans att få svar i support-forumet på svenskaspel.se.
Citera
2013-07-01, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alef-noll
Det är samma sak med andra Pokerklienter, t.ex. Everest, alltid IE som startas. Jag tror att du har mycket bättre chans att få svar i support-forumet på svenskaspel.se.

Kanske borde testa det också. Enda grejen är att (som jag glömde nämna i första posten) jag redan varit i kontakt med deras kundservice och fick då som svar att dom aldrig hade hört talas om det tidigare och att jag borde kolla i min dator etc. Kanske finns mer tekniskt kunnigt folk som svarar i deras support-forum?

Enligt dom så var det kort och gott inget fel i klienten utan i min dator/ bland mina inställningar. Dock fick jag iaf medhåll om att IE var en usel webbläsare. Alltid något...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in