2025-01-07, 06:35
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Det har jag ingen aning om vem som har påstått. Är det någon som gjort det? Har du "gaddat" dig eller. Gaddat... ett sånt WT-språkbruk. Usch!

Men som sagt om du har gaddat dig, ser du då någon koppling mellan gaddandet och din IQ?
Nu är jag etnisk svensk, kommer från en pytteliten ort från ingenstans men det är inget jag skäms för. Jag är inte WT, jag är stolt över mitt ursprung som vit, etnisk svensk man.

Antingen så är du en tragisk utlänning, cuck eller en person som tror att han är bättre än andra vita för att han skapat en egen klass som han utgår från. Tror du att du är överklass och jag smutsig vit? För det är det wt betyder.

Idag har jag barn, fru och bor i en villa. Har ett bra jobb och möjligheten att tjäna mer än du någonsin kommer. Skapade en tråd om det. Läs den, känner du dig fortfarande överlägsen då? Finare? Bättre? Smartare? Renare? Högre klass?

Du är patetisk som försöker håna ditt eget folk pga att du tror att du är i en annan klass, att du är bättre. Det är du inte.

Jag tror själv att tatueringar och iq nivå är korrelerat. Men det svarar fortfarande inte på min första fråga till dig.

Skäms du inte?
Citera
2025-01-07, 06:49
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asdqwezxc1
Nu är jag etnisk svensk, kommer från en pytteliten ort från ingenstans men det är inget jag skäms för. Jag är inte WT, jag är stolt över mitt ursprung som vit, etnisk svensk man.

Antingen så är du en tragisk utlänning, cuck eller en person som tror att han är bättre än andra vita för att han skapat en egen klass som han utgår från. Tror du att du är överklass och jag smutsig vit? För det är det wt betyder.

Idag har jag barn, fru och bor i en villa. Har ett bra jobb och möjligheten att tjäna mer än du någonsin kommer. Skapade en tråd om det. Läs den, känner du dig fortfarande överlägsen då? Finare? Bättre? Smartare? Renare? Högre klass?

Du är patetisk som försöker håna ditt eget folk pga att du tror att du är i en annan klass, att du är bättre. Det är du inte.

Jag tror själv att tatueringar och iq nivå är korrelerat. Men det svarar fortfarande inte på min första fråga till dig.

Skäms du inte?

Jösses vad du tog åt dig. Man hör att det ligger mycket dämpat tankegroll där. Ingen fara dock. Hoppas du har det bra idag.

Det där argumentet om att du har någon slags möjlighet att tjäna mer än vad jag någonsin kommer är en stor WT-varning. Jösses. Du har ju ingen aning om hur mycket pengar jag har. Jag kan lika gärna ha spenderat mer på julklappar i år än vad du någonsin kommer att tjäna i hela ditt liv. Hör du inte hur korkat det lät. Ditt argument är på samma nivå som de exemplet jag drog i svaret på din första fråga.

Din första fråga har jag svarat på. Vad var det du inte förstod med svaret?
Citera
2025-01-07, 09:06
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Jösses vad du tog åt dig. Man hör att det ligger mycket dämpat tankegroll där. Ingen fara dock. Hoppas du har det bra idag.

Det där argumentet om att du har någon slags möjlighet att tjäna mer än vad jag någonsin kommer är en stor WT-varning. Jösses. Du har ju ingen aning om hur mycket pengar jag har. Jag kan lika gärna ha spenderat mer på julklappar i år än vad du någonsin kommer att tjäna i hela ditt liv. Hör du inte hur korkat det lät. Ditt argument är på samma nivå som de exemplet jag drog i svaret på din första fråga.

Din första fråga har jag svarat på. Vad var det du inte förstod med svaret?
Jag frågade vad du grundade det på. Svara på det.

Sluta hata på ditt eget folk din wigger.
Citera
2025-01-07, 09:11
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asdqwezxc1
Jag frågade vad du grundade det på. Svara på det.

Sluta hata på ditt eget folk din wigger.

Jag grundar det på mina upplevelser av människor i olika situationer och konstellationer. Samt en ganska stor läsning av litteratur på området psykologi, personlighet, organisering, gruppdynamik etc.

Jag hatar inte på något folk. Vad är det för trams.
Citera
2025-01-07, 09:15
Medlem
GastonLeMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjalmaaar
Tatueringar är ghetto likt piercing osv bara ghetto personer håller med sånt. Du ser aldrig överklassen ha något utav dessa attribut.
Då måste väl silikonbröst, läppförstoring och rumplyft också hamna i samma fack enligt din tankegång?

Saxat från Google.
”Under franska revolutionen lät en del revolutionärer tatuera sig. En av dem var Jean-Baptiste Bernadotte som senare blev kung av Sverige och Norge. På sin vänstra överarm hade han revolutionens blodröda jakobinmössa och under den "Liberté, egalité, fraternité.”

Kan man bli mer överklass?
Senast redigerad av GastonLeMan 2025-01-07 kl. 09:18.
Citera
2025-01-07, 12:35
Medlem
Blocktobers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GastonLeMan
Då måste väl silikonbröst, läppförstoring och rumplyft också hamna i samma fack enligt din tankegång?

Saxat från Google.
”Under franska revolutionen lät en del revolutionärer tatuera sig. En av dem var Jean-Baptiste Bernadotte som senare blev kung av Sverige och Norge. På sin vänstra överarm hade han revolutionens blodröda jakobinmössa och under den "Liberté, egalité, fraternité.”

Kan man bli mer överklass?

Modet är ju inte alltid detsamma över tiden. På den tiden skulle man också ha peruk istället för sitt eget hår, vilket idag ses som smått underligt i de flesta sammanhang. I Japan var det på medeltiden jätteinne att ha svarta tänder. Etc.
Citera
Igår, 17:26
Medlem
Styrkelyftares avatar
Om man väljer att tatuera sig så behöver det inte nödvändigtvis betyda att man har låg intelligens men däremot är det omdömeslöst och allt som oftast fult. Särskilt om man väljer att tatuera sig på ansiktet, halsen, händerna och liknande kroppsdelar.

Livet är tufft nog som det är, varför göra det ännu tuffare? Jag klandrar t.ex. inte arbetsgivare som väljer bort tatuerade kandidater. Personligen skulle jag aldrig heller ens drömma om att släpa hem en tatuerad tjej och visa upp henne för mina föräldrar.
Citera
Igår, 23:04
Medlem
Congelados avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjalmaaar
Tatueringar är ghetto likt piercing osv bara ghetto personer håller med sånt. Du ser aldrig överklassen ha något utav dessa attribut.
Folk ser inte upp till överklassen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in