Citat:
Ursprungligen postat av
kalkryggar
Det har jag ingen aning om vem som har påstått. Är det någon som gjort det? Har du "gaddat" dig eller. Gaddat... ett sånt WT-språkbruk. Usch!
Men som sagt om du har gaddat dig, ser du då någon koppling mellan gaddandet och din IQ?
Nu är jag etnisk svensk, kommer från en pytteliten ort från ingenstans men det är inget jag skäms för. Jag är inte WT, jag är stolt över mitt ursprung som vit, etnisk svensk man.
Antingen så är du en tragisk utlänning, cuck eller en person som tror att han är bättre än andra vita för att han skapat en egen klass som han utgår från. Tror du att du är överklass och jag smutsig vit? För det är det wt betyder.
Idag har jag barn, fru och bor i en villa. Har ett bra jobb och möjligheten att tjäna mer än du någonsin kommer. Skapade en tråd om det. Läs den, känner du dig fortfarande överlägsen då? Finare? Bättre? Smartare? Renare? Högre klass?
Du är patetisk som försöker håna ditt eget folk pga att du tror att du är i en annan klass, att du är bättre. Det är du inte.
Jag tror själv att tatueringar och iq nivå är korrelerat. Men det svarar fortfarande inte på min första fråga till dig.
Skäms du inte?