Flashback bygger pepparkakshus!
2016-06-18, 02:36
Medlem
regelbrotts avatar
Vart är Ruby Rose????
Citera
2016-06-18, 03:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av regelbrott
Vart är Ruby Rose????

Hon är skickad till något mer avancerat ställe, syns snabbt i ett avsnitt (av de 10/13 jag sett hittils)
Citera
2016-06-18, 07:04
Medlem
Sett alla 13 avsnitt och det var verkligen mellanmjölk. Inga större överaskningar eller något som stack ut, mycket dialog och rätt seg handling stundtals.

Slutet var väntat, fast jag hade hoppats man fick se lite mer den här säsongen så en rejäl cliffhanger med andra ord.

Nja ger 2,5 av 5 i betyg....
Citera
2016-06-18, 19:16
Medlem
FromAnotherPlaces avatar
Jag bestämde mig för att ge den här serien en chans igår. Är på avsnitt sex (s.1) och tycker att den är bra hittills. Visst, mycket dialog (som någon nämnde), men intressanta karaktärer och bra skådespelare. Intressant att få se återblickar på kvinnornas liv innan de hamnade i fängelse.
Citera
2016-06-18, 22:54
Citat:
Ursprungligen postat av FromAnotherPlace
Jag bestämde mig för att ge den här serien en chans igår. Är på avsnitt sex (s.1) och tycker att den är bra hittills. Visst, mycket dialog (som någon nämnde), men intressanta karaktärer och bra skådespelare. Intressant att få se återblickar på kvinnornas liv innan de hamnade i fängelse.

s1 är absolut bäst, s 2 sämst s3 helt ok s 4 meh

ranking

1
3
4
2

funderar nästan på att se om s 1 igen
Senast redigerad av Captinhero 2016-06-18 kl. 22:58.
Citera
2016-06-19, 00:28
Medlem
Rifter666s avatar
Kollat tre avsnitt av den här säsongen och lägger nu ner skiten. Den har blivit för kass för att orka slösa tid på. Var bra så länge det varade.
Citera
2016-06-19, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rifter666
Kollat tre avsnitt av den här säsongen och lägger nu ner skiten. Den har blivit för kass för att orka slösa tid på. Var bra så länge det varade.

Tråkigt att du tyckte det och väldigt blandade åsikter överlag...

Själv tyckte jag att denna var snäppet bättre än S1 stundtals. Att fokus inte ligger på Piper lika mycket ser jag bara som positivt.
Ganska tragisk säsong ändå.
Citera
2016-06-19, 02:13
Medlem
MilanPerras avatar
Kollar folk fortfarande på det här? Uppskattade första säsongen och såg verkligen fram emot säsong två, den motsvarade verkligen inte förväntningarna så la ner det nästintill direkt. Gjorde jag rätt i det?
Citera
2016-06-19, 12:20
Medlem
regelbrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MilanPerra
Kollar folk fortfarande på det här? Uppskattade första säsongen och såg verkligen fram emot säsong två, den motsvarade verkligen inte förväntningarna så la ner det nästintill direkt. Gjorde jag rätt i det?

Har nu masat mig igenom säsong 4 bara för att men fiiii fan vilken skit.
Citera
2016-06-19, 18:29
Medlem
Tycker säsongen var sådär(helt okej) men ett avslut som bådar gott för fortsättningen
Senast redigerad av CR22 2016-06-19 kl. 18:32.
Citera
2016-06-19, 20:26
Medlem
Afrosvensks avatar
Ser säsong fyra, hittills till avsnitt 9. Är så oengagerad att jag zappar mig förbi det mesta. En skön scen var dock när man fick se Blanca Flores sminkad och även ha sex. Hon ser ju riktigt bra ut i verkligheten!
Citera
2016-06-20, 05:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CR22
Tycker säsongen var sådär(helt okej) men ett avslut som bådar gott för fortsättningen

Ja, vill ju ha avsnitten nu inte behöva vänta ett år liksom...

Citat:
Ursprungligen postat av Afrosvensk
Ser säsong fyra, hittills till avsnitt 9. Är så oengagerad att jag zappar mig förbi det mesta. En skön scen var dock när man fick se Blanca Flores sminkad och även ha sex. Hon ser ju riktigt bra ut i verkligheten!

Ja hon är het, men så in i helvetes ful i serien så jag bara vill kräkas...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in