• 2
  • 3
2013-07-11, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluetit
Casanovas tnkte jag g p ikvll s fr vll hlla utkik efter detta .

Lycka till
Citera
2024-11-28, 20:35
Medlem
Min tjej dansar och jag har vldigt svrt fr det ven om jag vet att hon aldrig skulle vara otrogen mot mej. Jag tnker shr. Nr man gr ut fr att dansa s letar man upp en partner av motsatt kn(bara det r konstig borde ju kvitta med vem man dansar med). Man hller hnder och r nra varandra ven i en bugg och fox r ju nnu vrre. Tnker ocks shr. Om man tar bort musiken och hller p att vara nra varandra och ha hnderna p varandras kroppar bara fr att det r mysigt r det fortfarande okej att en partner gr det d ?
Det vrsta r nr jag r hemma och r med barnen och min kvinna kommer hem och luktar svett och parfymer frn andra mn och hon tror jag ska vara sugen p hon d🤮.
Sen fattar jag att det r en bra trningsform och skert kul om man kan. I min vrd kan man sga att dansar nr man ligger med varandra ocks p ngot stt och att det d skulle vara ock ej om man har musik p och gr det i takt till musiken.
Citera
2025-01-04, 02:07
Medlem
Knotknets avatar
Citat:
Hej!
Det r shr, jag lskar att dansa och r ute och dansar mycket med mina vnner. Nu menar jag inte dansa p krogen utan bugg. Jag r alltid nykter och det r oftast alla andra som dansar med(inte s roligt att dansa med ngon som r fr full). Man bjuder upp ngon/blir uppbjuden, dansar, tackar fr dansen och sen r det frdigt.
Problemet jag har r dock att min pojkvn blir s frbannat svartsjuk nr jag r ute och dansar. Han tror jag tnker ligga med frsta bsta kille i princip(?). Jag har frgat honom flera gnger om han vill lra sig dansa, att vi kan g p en kurs ihop. Men han total vgrar d han inte tycker det r kul..... Hur han kan veta det utan att testa r en gta i och fr sig.
Jag vet inte riktigt vad jag ska gra fr att han ska sluta vara svartsjuk, jag smsar och ringer honom nr jag r ute fr att han ska knna sig lugnare. Pratar med honom om det etc. S det jag undrar r om ngon hr ute kanske har ngon annan bra id?

Sjlv har jag lite svrt att frst mig p svartsjuka. Om vi r ute p krogen och det t.ex. kommer en brud som raggar p min kille knner jag mer "haha, du kan ju frska men han r min.".
Din pojkvn r en fjompig, oerfaren vuxenbebis. Gr slut.
Citera
2025-01-07, 04:11
Medlem
Citat:
Hej!
Det r shr, jag lskar att dansa och r ute och dansar mycket med mina vnner. Nu menar jag inte dansa p krogen utan bugg.

Jag vet inte riktigt vad jag ska gra fr att han ska sluta vara svartsjuk, jag smsar och ringer honom nr jag r ute fr att han ska knna sig lugnare. Pratar med honom om det etc. S det jag undrar r om ngon hr ute kanske har ngon annan bra id?

Sjlv har jag lite svrt att frst mig p svartsjuka. Om vi r ute p krogen och det t.ex. kommer en brud som raggar p min kille knner jag mer "haha, du kan ju frska men han r min.".

Att du inte frstr dig p svartsjuka r fr att det p riktigt r som det lter - en sjukdom. Var tacksam ver att du r frisk och fundera p om du vill leva med de begrnsningar sjukdomen innebr. Om du vljer det, var vaksam p andra tecken som hotar din frihet. Till exempel om din partner talat illa om ngon i din nrhet vilket kan f dig att mentalt distansera dig frn dem. Att det gller just dans i ditt fall gr det lite svrare att se svartsjukan fr hur sjuk den r.

P din frga om vad du kan gra fr att minska svartsjukan svarar jag att du inte kan gra ngonting t den mer n att lra sig leva med den. Att hlla p och ringa som du beskriver upprtthller bara din partners behov av kontroll s sluta med det, frklara bara lget och se vad som hnder.
Citera
2025-01-07, 12:16
Medlem
Huntsmans avatar
TS startade trden 2013 & har inte postat p nstan 10 r.

Kanske pojkvnnen slog ihjl henne...
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in