Citat:
Intresset bakom AAS är så obetydligt, att ingen kommer bry sig ens om man hittar världens bästa talesman/kvinna.Nej, precis.. synd bara att det inte finns någon som är villig att föra våran (aas-brukares) talan som det finns för exempelvis cannabis.
Ja men jag motsäger dig inte att det är lättare för 151:e ggn utan man måste väga.. är det verkligen värt att eventuelltdiskriminera människor för att det eventuellt kan vara dopad. För det finns hur många fall som helst där polisen just haft fel.
Sen är jag emot "cannabis-profilering" lika mycket som AAS. Fast vi diskuterar just AAS i det här fallet.
Sen skiljer sig även narkotikabruk och aasbruk på en annan punkt, det är att oavsett vilken status du har i samhället så har du narkotika i kroppen och blir tagen så döms du oavsett medan när det gäller AAS så kan t.ex elitidrottsmän komma undan utan rättsliga påföljder och få endast sportsliga. Sen så borde det ju självklart vara större chans att hitta doping hos en elitidrottsman än hos en vanlig människa på stan.. tar polisen med det i sina beräkningar med?
Ja men jag motsäger dig inte att det är lättare för 151:e ggn utan man måste väga.. är det verkligen värt att eventuelltdiskriminera människor för att det eventuellt kan vara dopad. För det finns hur många fall som helst där polisen just haft fel.
Sen är jag emot "cannabis-profilering" lika mycket som AAS. Fast vi diskuterar just AAS i det här fallet.
Sen skiljer sig även narkotikabruk och aasbruk på en annan punkt, det är att oavsett vilken status du har i samhället så har du narkotika i kroppen och blir tagen så döms du oavsett medan när det gäller AAS så kan t.ex elitidrottsmän komma undan utan rättsliga påföljder och få endast sportsliga. Sen så borde det ju självklart vara större chans att hitta doping hos en elitidrottsman än hos en vanlig människa på stan.. tar polisen med det i sina beräkningar med?
Så ev. legalisering där, kommer ni nog förlita er på andra preparats legalisering.
Polisen bryr sig inte det minsta om deras profilering.
Hade det varit religion eller ras, så hade dom inte kommit undan detta.
Nu är det bara sketna knarkare och sketna kroppsbyggare, de har ingen talan(enligt dom och allmänheten då).
Har du narkotika(cannabis främst detta gäller) i kroppen så döms du inte om du säger du tagit cannabis i ett land det är okey att röka.
Borde funka likadant med ASS om nu det finns länder där konsumtion av ASS är tillåten, och då ha detta som ursäkt.
Jag tror nog om någon idrottsman åker dit på cannabis i urinen, så kommer denna inte råka ut för rättsliga åtgärder.
Utan bara sportsliga.