Citat:
Ursprungligen postat av
winINC
Herregud, hur gammal r du egentligen? Dina inlgg knns som de r skrivna av en 15ring.
Jo, du har precis s lite kunskap uppenbarligen. Du vet varken vad dokumentation r eller har vett att posta din kllkod s vi kan gra kvalificerade gissningar till var ditt problem r. Framfr allt s har ditt problem inte att gra med en "HTML kod" utan CSS.
S sluta bullshitta och ge oss din kllkod, fr vi kan inte lsa det via dig som proxy d du inte vet vad du pratar om.
Hahahahahaha. Just nu kokar jag av ilska ganska mycket. Det r vl inte s konstigt att jag knns som en 15 ring nr jag r en. Ja, vad kan man sga, du r ju bra p att gissa lder iallafall...
Och nu r du ganska taskig, inte s lite heller frresten. Jag talar ju sanning, hr har man suttit och lst och lrt sig massa saker om HTML koder och allting, och drfr ftt en ganska bra kunskap, s jag har lyckats gjort jtte mycket helt sjlv p min blogg med koder och saker, men s sitter du och sger "jo, du har precis s lite kunskap uppenbarligen". Det r ju inte direkt s roligt att hra eller... Nr jag faktiskt visst kan.