• 2
  • 3
2013-07-23, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av d-boll
Onödigt att bli beroende av Tramadol, som du inte blir på samma sätt av Efedrin.

Men det finns effektivare sätt.

Jag tycker att T3 (sköldkörtelhormon) är ett bättre sätt, men du måste du läsa på mkt bättre, då du kan få problem i framtiden med den, SAMT vilket risker du tar.

Sen finns det Reductil och Clenbuterol. Har testat alla dessa utom Reductil, och tycker T3 fungerar bäst.. Eller finns ett bättre och det är DNP, men då är vi i bodybuilding-kretsar och ute och leker med döden också så.

Men mitt tips är faktiskt Efedrin + Clenbuterol för då dämpar du din aptit (samt att efedrin ökar förbränningen med 2 eller 3% eller något, vilket inte är någonting), men det är där Clenbuterolet kommer in då det ökar metabolismen (förbränningen) med ca 10%, så då har du både aptitsänkande + fettförbrännande.

Detta är dock bara hjälpmedel och du måste göra lite jobb själv såsom cardio (gå, cykla etc) t ex 1-2 timmar per dag, samtidigt som du ligger på ett kaloriunderskott.

Sätt upp ett rimligt mål inom t ex 60-90 dagar så skall du nog klara det. Är det ngt mer så PMa, orkar ej förklara allt här nu.

Tack för svar!! Jag har funderat på T3 tidigare men vågar inte riktigt ta det, är rädd att något snett. Reductil finns inte på marknaden längre har jag hört. Det som säljs är dessvärre falskt. Ska nog börja med Efedrinet först för att se hur min kropp reagerar. Var kan man köpa det? Hittar ingen seriös sida
Senast redigerad av dumlekakan 2013-07-23 kl. 17:44.
Citera
2013-07-28, 00:36
Medlem
InkMeBabys avatar
Jag skulle vilja föreslå att du låter bli att gå ner i vikt. Helst av allt ska du fortsätta äta, mycket! Så mycket att du, gärna inom en snar framtid, avlider av extrem fetma. På så vis kan jag somna gott med vetskapen om att ni idioter är snart en person mindre.
Citera
2013-07-28, 01:01
Medlem
mephedrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dumlekakan
"Lite sötsug" skulle jag inte beskriva det som. Ni vill nog inte veta vad och hur mycket jag äter varje dag alltså Jag anser mig själv vara fullt frisk mental, men de dagar jag försökt sluta äta socker har jag övervägt självmord, så jag väljer hellre Tram i nån månad än att fortsätta äta såhär. Men aa jag kommer ta Efedrin nu istället.
Du har aldrig provat opioder va? Vet du NÅGONTING ÖVERHUVUDTAGET om opiater/opioder?
Fastnar du så lätt i ett jävla sockerberoende kommer du få ett helvete när du gjort dig opiodberoende, det lovar jag dig.
Citera
2013-08-04, 16:32
Medlem
Kör på eca ephedra stack istället riktigt bra finns hos mirakelpiller
Citera
2013-08-04, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosenkvarts

Efedrin, men varken eller rekommenderas. Tramadol blir man ju bara jävligt seg av, och det borde du väl klara av att räkna ut själv, om du inte är helt dum i huvudet? Smärtstillande är ju sällan uppiggande.

e du helt pantad i huvudet el du gör dig till det. man blir pigg som fan på tramadol och det blir alla. Det märks tydligt att du aldrig har testat det
Citera
2013-08-04, 18:54
Medlem
pederastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manolito.
e du helt pantad i huvudet el du gör dig till det. man blir pigg som fan på tramadol och det blir alla. Det märks tydligt att du aldrig har testat det

efterblivna sepe. från fass:

Eventuella biverkningar

Vanliga (fler än 1 av 100 patienter drabbas): Illamående, svettning, yrsel, huvudvärk, trötthet, dåsighet, benägenhet till blodtrycksfall (att svimma) när man står eller reser sig upp, muntorrhet, kräkningar.
Citera
2013-08-04, 19:19
Medlem
TheRolexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pederasten
efterblivna sepe. från fass:

Eventuella biverkningar

Vanliga (fler än 1 av 100 patienter drabbas): Illamående, svettning, yrsel, huvudvärk, trötthet, dåsighet, benägenhet till blodtrycksfall (att svimma) när man står eller reser sig upp, muntorrhet, kräkningar.
Då är jag en av hundra som har blivit drabbad. Alltid undrat vad ihelvet...
Citera
2013-08-04, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manolito.

Idiotjävel. Läs FASS och håll käften stängd framöver, så slipper du framstå som ett dumt djur.
Citera
2013-08-05, 16:59
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Tjack är väl det bästa att banta på. Har inte ätit sedan igår och jag känner ingen hunger alls dricker dock en massa.

Jag brukar äta som vanligt på tramadol. Minns när man var ny på opiaterna och man kunde inte äta alls när man tog subutex, men polaren som hade tagit det oftare blev alltid hungrig på subutex, vilket jag då tyckte var konstigt. Men idag kan jag äta som vanligt även på subutex.
Citera
2013-08-08, 12:56
Medlem
myhustlers avatar
Jag kan bara säga ur min erfarenhet och visst de funkar på efedrin men jag har märkt av att det funkar bättre med tramadol, tog det i cirka 3 veckor och hade inga hungerkänslor alls när jag var påverkad, så åt i princip ingenting under den tiden, drack bara massa vätska så gick ner ett par kilo.

men som sagt, det är väl olika från person till person.
Citera
2013-08-08, 13:25
Medlem
Slingshots avatar
Flyttas till ÖD-delen.

//Slingan
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto