• 2
  • 3
2013-08-02, 23:22
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsrunkarn
Vad sägs om att ALLA gör en mini-cannabisdokumentär där man berättar om sin relation till cannabis, varför man tycker det är bra, varför man tycker det är mindre bra, hur ofta man röker och hur det har förändrat sitt liv osv osv, så gör vi det till en kampanj? #cannabisdokumentär2k13

Naturligtvis kan man maskera sig eller blurra ansiktet i after effects eller liknande.

Jag är på om det skulle bli något.
Citera
2013-08-03, 19:38
Medlem
GrovvyZileans avatar
Bara någon sätter stenen i rullning är jag med
Citera
2013-08-07, 20:49
Medlem
Kan vi inte skriva in lite tips på vad vi ska ha med i dokumentären?
Det kan ju hjälpa oss alla som funderar på att göra en liten video.
Citera
2013-08-16, 00:29
Medlem
Det vore ju ganska intressant. Jag har aldrig sett en dokumentär när dom följer en cannabisrökare i sina tidigare år. Du måste ju dock komma med en uppföljare några år senare isf
Citera
2013-08-16, 08:46
Medlem
mak1s avatar
Kan ju gå och filma när man köper mat och godis, städar hemma och gör det riktigt mysigt inför en helkväll med Cannabis. Ha gärna med en vaporizer och förklara att du använder den för att inte skada lungor mm.

Filma skratt, ha med grym musik. Filma när man vaknar dagen efter och förklara hur gott du sovit. Filma sedan när du drar och tränar på gymmet eller något, så att folk förstår att man kan leva ett helt normalt liv med cannabis.

Ha gärna med någon fest där någon blir aggressiv och spyr av alkohol, medan du sitter lugn och nöjd och pratar om intressanta saker med någon.
Citera
2013-08-16, 11:46
Medlem
Kollorss avatar
19, randomsvenne relation till cannabis?
det har gjorts tyvärr..

http://www.ur.se/Produkter/175017-Dr...ickar+g%C3%A5s
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här