• 1
  • 2
2013-08-16, 09:01
Medlem
Elliiezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Gav du upp om din idé eller ligger du död nu?
har inte druckit det, måste skaffa mer snus innan. Och tänker då inte svepa i mig själva snuset, ska dricka allt vatten å "sörjan" när de stått i ett dygn, men jag skjuter upp på det tills jag har fler sömntabletter också.
Citera
2013-08-16, 19:54
Medlem
Berberines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elliiez
Om jag tog en hel snusdosa, la i allt innehåll i vatten i 24 timmar och sen pressade ut nikotinet i ett nytt glas och drack alltihop, vad skulle hända?
Om jag dessutom stoppa i mej minst 11 Alimemazin (Theralen), några Fluoxetin och några Circadin (som gör att man sover djupt när man väl somnat). och om jag åt upp kanske 50 cigg eller svalde dom med vatten?

Skulle jag dö då, eller bara sova ett tag? Eller en rejäl nikotinkick och "baksmälla"? Frestande att prova och är ändå rätt trött på mitt liv ifall att jag skulle dö.

En person som ställer en sådan här fråga kan knappast vara över åldersgränsen flashback har. Min poäng är inte att jag försöker bannlysa dig genom att försöka bevisa att du är under 18 (eller iaf inte äldre än 20).
Utan om så är fallet och jag har rätt i att du inte kommit upp i de övre 20 åren/30 åren än, så är det ju så in åt helvetes fel att du "ändå är rätt trött på ditt liv".
Vad än dina problem må vara, så finns det så sjukt mycket mer saker du kan göra istället för att försöka dö. T.ex. testa att ta 5 lapar LSD på en gång? Eller 100 mg 4-Aco-DMT eller riktig svamp?
Trippa skallen av dig. Eller är du rädd?
Rädd för vad?
Du vill ju ändå dö, dö kommer du oavsett göra, vare sig du väljer det själv eller inte. Så vad har du att förlora? Din livslust? Den verkar ju inte vara nämnvärd.
Att trippa sönder sig tror jag är din räddning, då du kommer inse att livet är fan så mycket mer än du trodde det var. Och ett par år senare kommer du skratta ihjäl dig åt ditt kryptiska kall på hjälp via FB. Och se ner på dig själv med leende ögon, inte med förakt, utan likt en vis man ser på en som strävar efter svaret men inte finner det.

Annars, skaffa fram pengar och dra iväg på ett äventyr? Dra till Asien, Syd Amerika, gör något helt sjukt! Träffa nya människor med nya idéer. Se livet från andra sidan (Du är alltid välkommen till Thailand/Kambodja så ska jag ta dig med på en resa in bakom dina ridåers mörka skugga och visa dig värdet i det vi kallar livet...)
Har du inga pengar? Skaffa pengar då! Du funderar ju ändå på att dö, vad har du att förlora, sälj allt du kommer över, börja deala, inga kontakter? Finns en fin guide till Silkroad inne på nätshopsavdelningen..
Fast å andra sidan... Du verkar ju ha problem med att skaffa fram snus nog...

Önskar jag kunde få ge dig en käftsmäll o en kram. Vakna till liv människa! Det är idag vi lever! Det är nu det händer! Skratta åt all misär, all skit, all ångest, Våldta den!
jag vet att det är svårt, har lidit av panikångest och Agorafobi en gång i tiden, men jag stampade vidare.
Och jag lovar dig, det är värt det...
Citera
2013-08-17, 04:04
Medlem
swapzs avatar
Citat:
har inte druckit det, måste skaffa mer snus innan. Och tänker då inte svepa i mig själva snuset, ska dricka allt vatten å "sörjan" när de stått i ett dygn, men jag skjuter upp på det tills jag har fler sömntabletter också.

Har du ändå inget att förlora så gör lite vettigare saker, tex råna något ställe, tagga utomlands osv
hoppas du fattar.
Citera
2013-08-17, 04:24
Medlem
Citat:
Om du tvunget ska ta ditt liv, gör det på ett säkrare och mindre plågsamt sett. Hoppa från hög höjd, skjut dig i huvudet, finns gott om råd på smärtfria sätt att dö på, bara att googla.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in