Har också haft perioder där jag rökt varje dag i två veckor upp till sex veckor. Alltså morgon till kväll 80% av dagarna. Det roliga är att när det är slut så känns det ganska grått dom första två-tre dagarna och man vill gärna köpa mer bara för att bli av med den gråa vardagen. Men när det gått några dagar så känns det väldigt skönt att vara nykter. Jag brukar känna en slags eufori av nykterhet i några dagar. Sen känner jag mig som vanlig igen och är ganska likgiltig till cb - en inställning som jag brukar ha. Efter nån månad så slår det mig att det var ett tag sedan och om man inte ska köpa lite men när det gått så lång tid så vill jag inte röka. Jag njuter av att vara nykter, speciellt eftersom jag rökte så intensivt innan. Efter ytterligare en-två månader så kryper det sig på igen och jag köper det första bästa.
Det var iof länge sen jag rökte varje dag morgon till kväll i 6 veckor. Skulle nog aldrig palla det längre. Rökte varje dag i 16 dagar fram till igår och gud va skönt att det tog slut! Kände dom sista 4 dagarna att jag bara inte orkar mer. Kändes som en börda som låg på ens axlar på något sätt. Konstigt nog svettades jag inget under nattsömnen. Ibland kommer det dom följande 2-3 nätterna efter avslutat intensivt bruk, och ibland kommer det inte alls. Konstigt...
Det verkar som om dom flesta som puffat intensivt har det lite jobbigt med grå vardag och grova svettningar på natten men många säger att det är över efter max en vecka. Oftast rör det sig om 2-4 dagar.