2013-08-01, 16:05
Medlem
Är rökmixar narkotikaklassat i Thailand? Vore kul att ta med sig 2-3 gram inför en 2-veckors resa nu, men hur säkert är det egentligen?
Citera
2013-08-01, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Squire89
Är rökmixar narkotikaklassat i Thailand? Vore kul att ta med sig 2-3 gram inför en 2-veckors resa nu, men hur säkert är det egentligen?
En mycket dum ide.Du vet väl att det är hårda straff i Thailand?
Citera
2013-08-01, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av llekj
En mycket dum ide.Du vet väl att det är hårda straff i Thailand?
Helt medveten om det. Var där ett par år sedan och var bakad på grönt varje dag och blev påkommen av allt och alla förutom just polisen, vilket var ett mirakel. Men hur är det med rökmixar i Thailand, räknas det som knark där?
Citera
2013-08-01, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Squire89
Helt medveten om det. Var där ett par år sedan och var bakad på grönt varje dag och blev påkommen av allt och alla förutom just polisen, vilket var ett mirakel. Men hur är det med rökmixar i Thailand, räknas det som knark där?
Jag vet inte.Problemet kan ju vara att dom inte vet vad det är för något och därför påstår att det är något helt annat.Då kanske det inte är så lätt att bevisa motsatsen
Citera
2013-08-01, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av llekj
Jag vet inte.Problemet kan ju vara att dom inte vet vad det är för något och därför påstår att det är något helt annat.Då kanske det inte är så lätt att bevisa motsatsen
Sant, sant. Får hålla mig till gamla goda Sang Som då!
Citera
2013-08-01, 17:13
Medlem
Du kan fixa knark där nere istället utan problem.

Har du inte pengar till att muta snutarna med kan det bli ett helvete.
Citera
2013-08-01, 18:30
Medlem
skvallertackas avatar
Att knarka i Thailand känns verkligen som en så dum sak att göra trots att det förekommer frekvent därborta
Citera
2013-08-01, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skvallertacka
Att knarka i Thailand känns verkligen som en så dum sak att göra trots att det förekommer frekvent därborta
Precis,det är idiotiskt.Alkohol är den enda drogen man bör hålla sig till där
Citera
2013-08-05, 23:53
Medlem
raven101s avatar
Cannabis går att få tag på rätt enkelt vad jag läst. Men straffen är höga och alla poliser går inte att muta så var försiktig. Om ni verkligen måste knarka där nere så finns ju benzo receptfritt på deras apotek.
Citera
2013-08-06, 15:09
Medlem
skeggmuffs avatar
Även tramadol är receptfritt i Thai om du gillar opiater.
Citera
2013-08-06, 15:17
Bannlyst
Det krävs recept för både tram och benzo i Thailand, dock ser apotekarna oftast mellan fingrarna för att få sälja.
Åker ni dit åker ni för narkotikabrott hur som helst.
Citera
2013-08-17, 12:51
Medlem
dawthedudes avatar
som redan sagt. Onödig risk. Speciellt i thailand. Dem kanske inte vet vad det är - då blir det svårt för dig att säga något hur som helst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in