• 1
  • 2
2013-08-06, 18:28
Medlem
29april2tusen10s avatar
Är du bäng när du skriver här? Det ser ut som att du har dyslexi! Släng den där rökmixen, du vet inte vad det är för något eller vad det har för biverkningar.
Eftersom att det är så svårdoserat att du inte kan röka det så bör du inte försöka dig på att äta av det. Köp riktigt hasch eller gräs istället.
Citera
2013-08-07, 12:41
Medlem
khrysothemiss avatar
tror nog bara du ska röka mindre. vissa mixar blir man ju lite sådär stimmad och nojig av i stora doser. vill du chilla ska du nog inte kötta på så mycket du kan

edit: och visst, vissa cannabionider kan du baka på, om inte alla. blanda ut i matlagningsolja/whatever tills pulvret löst sig (lite ljummen temperatur krävs), baka sedan som vanligt. come up-en blir ganska långsam dock så vänta några timmar med att återdosera. och var försiktig med hur mycket pulver du har i!

(kan tillägga att jag inte gjort detta själv)
Senast redigerad av khrysothemis 2013-08-07 kl. 12:45.
Citera
2013-08-07, 18:41
Medlem
Battery6s avatar
Jag kan tyvärr inte hjälpa dig men måste säga att jag tycker det låter lite småfarligt att baka med rökmix om man nu inte har stenkoll på exakt hur mycket pulver man brukar röka i en session vilket jag absolut inte har, istället har jag koll på hur mycket knaster blandat med pulver jag normalt kan röka.

Blir inte en rolig upplevelse kan jag tro om du nu skulle råka baka lite för starkt och äta det sedan bli total jävla cp skadat stukad och vara det mycket längre än om du rökt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in