2013-08-08, 12:36
Medlem
Ja var finns de? Jag vill beställa på postförskott eller rek.
Citera
2013-08-08, 12:39
Medlem
Audaciitys avatar
Färdiga? skickar pm me nåra..
Citera
2013-08-08, 12:44
Medlem
S-cups avatar
Du menar alltså på allvar att du efter drygt tusen inlägg inte vet hur man skriver en bra rubrik (tex "vart kan jag köpa rökmixar"), söker (finns en sökfunktion på höger sida) eller hittar rätt forumsdel (drogshoppar).

Om du dessutom inte har adblock så är det extra fånigt eftersom Hemulen gjort reklam för sin sida i evigheter här på FB (kanske har slutat nu i och för sig) - http://hemulen.se

Fler shoppar får du själv leta rätt på, men mitt tips är att röka det riktiga eller allra helst inte röka alls till du gått ut grundskolan.
Citera
2013-08-08, 12:54
Medlem
^
Ja, jag är lazy. Orkar inte bläddra bland tusentals nätshoppar, flertalet av dom är scammers eller kräver förskottsbetalning.
Citera
2013-08-08, 19:08
Medlem
Battery6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nonexistence
^
Ja, jag är lazy. Orkar inte bläddra bland tusentals nätshoppar, flertalet av dom är scammers eller kräver förskottsbetalning.

Du är inte alls lat, du är dum i huvudet. Kan på bara ett fåtal klick härifrån hitta en shop i forumet utan att ens använda sökfunktionen och läsa att den fortfarande är grön i slutet av den aktuella tråden sedan beställa utan att bli scammad.
Citera
2013-08-09, 13:06
Medlem
Convicteds avatar
Finns väldigt många om du bara söker..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in