Citat:
Den platsen, den tiden så rör det sig mängder med människor där som borde se detta. Det borde således finnas mängder med vittnen.
Konstigt också att det inte har stått någonting i tidningen om det här heller? Jag har i alla fall inte sett någonting. Eftersom vi är på flashback så är ju sanningen i det här ifrågasatt. Kan också nämna att jag inte kommer in på facebooklänken. Kan bara se print-screenbilden.
Så det första är väl att få händelsen bekräftad?
Konstigt också att det inte har stått någonting i tidningen om det här heller? Jag har i alla fall inte sett någonting. Eftersom vi är på flashback så är ju sanningen i det här ifrågasatt. Kan också nämna att jag inte kommer in på facebooklänken. Kan bara se print-screenbilden.
Så det första är väl att få händelsen bekräftad?
Tidningarna fortsätter mörka, dom mörkar allt sånt här. Mobilrån, vanlig misshandel, personrån, grov misshandel, knivningar utan dödlig utgång, inbrott, lättare människorov och nu snart då våldtäkt är på väg att bli totala ickehändelser i alla media i hela landet förutom här på flashback (och oftast orkar inte ens nån här ta upp såna här fall).
Sånt här händer varje dag i nån av dom 3 städerna, och säkert veckovis i nån av alla andra förutom i rena byar kanske. Om du har en nära vän som är polis testa o lyssna med på radion en lönelördag från 17-19 och 24 timmar framåt, och då får du bara dom ANMÄLDA brotten i vår stad.
Gatan har gått åt helvete, även om det vore nice med en polisanmälan (med maskade namn) så man VET att detta hänt, är sannolikheten ATT det gjort det löjeväckande stor. Och facebooklänken fungerar alldeles utmärkt du måste bara loggar in själv först.
Citat:
Skadorna ser värst ut 2-3 dygn efter misshandeln, så som hon såg ut direkt på bilden kommer det se ännu värre ut sen.
Citat:
Återigen NEJ, efter RAKEL har kriminaljournalisterna absolut noll koll, dom är helt enkelt värdelösa på sitt jobb. Lägg ovanpå det att Polisen fullkomligt skiter i att rapportera mängder med brott på "sina" sidor och det totala PK-locket som krossar vår patetiska media. Sammantaget ska du aldrig lita på att nåt inte hänt bara för det inte står i media, snackar vi peddomord och massakrer så går det väl att räkna med, aldrig annars.
Senast redigerad av gottmooos 2013-08-10 kl. 03:41.
Senast redigerad av gottmooos 2013-08-10 kl. 03:41.