Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-08-10, 03:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Den platsen, den tiden så rör det sig mängder med människor där som borde se detta. Det borde således finnas mängder med vittnen.

Konstigt också att det inte har stått någonting i tidningen om det här heller? Jag har i alla fall inte sett någonting. Eftersom vi är på flashback så är ju sanningen i det här ifrågasatt. Kan också nämna att jag inte kommer in på facebooklänken. Kan bara se print-screenbilden.

Så det första är väl att få händelsen bekräftad?

Tidningarna fortsätter mörka, dom mörkar allt sånt här. Mobilrån, vanlig misshandel, personrån, grov misshandel, knivningar utan dödlig utgång, inbrott, lättare människorov och nu snart då våldtäkt är på väg att bli totala ickehändelser i alla media i hela landet förutom här på flashback (och oftast orkar inte ens nån här ta upp såna här fall).

Sånt här händer varje dag i nån av dom 3 städerna, och säkert veckovis i nån av alla andra förutom i rena byar kanske. Om du har en nära vän som är polis testa o lyssna med på radion en lönelördag från 17-19 och 24 timmar framåt, och då får du bara dom ANMÄLDA brotten i vår stad.

Gatan har gått åt helvete, även om det vore nice med en polisanmälan (med maskade namn) så man VET att detta hänt, är sannolikheten ATT det gjort det löjeväckande stor. Och facebooklänken fungerar alldeles utmärkt du måste bara loggar in själv först.

Citat:
Ursprungligen postat av barbababa
Såg den också nyss. Säger inte att det inte har hänt, men det kan lika gärna vara bluff och båg för att ge somalier ännu sämre rykte. Ser ju faktiskt inte ut som hon fått mer än en enkel örfil i fejan.

Skadorna ser värst ut 2-3 dygn efter misshandeln, så som hon såg ut direkt på bilden kommer det se ännu värre ut sen.

Citat:
Ursprungligen postat av Ericc12
Vrf har inte media skrivit något om detta. Jo för att det har ikke hänt. Påhitt från wt.

Återigen NEJ, efter RAKEL har kriminaljournalisterna absolut noll koll, dom är helt enkelt värdelösa på sitt jobb. Lägg ovanpå det att Polisen fullkomligt skiter i att rapportera mängder med brott på "sina" sidor och det totala PK-locket som krossar vår patetiska media. Sammantaget ska du aldrig lita på att nåt inte hänt bara för det inte står i media, snackar vi peddomord och massakrer så går det väl att räkna med, aldrig annars.
Senast redigerad av gottmooos 2013-08-10 kl. 03:41.
Citera
2013-08-10, 03:34
Medlem
Ni negrer/blattar/antivita i tråden, så det är alltså ovanligt att 3-8 kulturberikare ger sig på kvinnor/gamlingar/handikappade och grovt misshandlar&rånar?

Jävla idioter!

Sök här under ABoK!

Hon blev slagen i huvudet (se rodnad) sedan sparkad i magen när hon låg ner. Skulle hon skapa detta för att generera MER hat mot IQ68-somalier? Det gör somalierna SÅ bra själva. Jävla negerpack!
Citera
2013-08-10, 05:17
Medlem
Ni vill så gärna tro att det här är sant att ni inte ens ifrågasätter autenticiteten?
Jag tycker hon ser sminkad ut. Googla bilder på misshandlade personer, blåtiror osv. Det är ju inte ens svullet någonstans fast hon är brun runt hela ögat?
Citera
2013-08-10, 06:01
Medlem
Nazists avatar
Finns ingen anledning att tveka på att det har skett, eftersom just sådant sker. Det är bara att slå sig för pannan, eller slå dem i huvudet med en spade. Ja se svartingar och deras anhängare. Orkar inte ens gå in på den där facebook-kärringens profil, jag vet vad jag har att vänta mig, jävla-rasist-grums...

Jag är trött på skiten.
Citera
2013-08-10, 06:02
Medlem
Flera knytnävslag och dessutom en del emot ansiktet bör ge mer skador.. iaf om bilden är tagen direkt efter misshandeln, talar om egen erfarenhet från När jag själv åkt på däng.
Citera
2013-08-10, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NocturnalVoodoo
Flera knytnävslag och dessutom en del emot ansiktet bör ge mer skador.. iaf om bilden är tagen direkt efter misshandeln, talar om egen erfarenhet från När jag själv åkt på däng.

Beror verkligen helt på, ibland kan man se helt sönderslagen ut direkt, ibland ser det fruktansvärt ut först efter nån/några dagar.
Citera
2013-08-10, 08:47
Medlem
vågaifrågasättas avatar
ytterligare en av alla dessa i sig själva orelaterade fall som när de läggs i hop skapar en synnerligen oroväckande helhetsbild. En Bild som genomsyras av total avsaknad av respekt för Svenskar och det Svenska samhället och Svenska värderingar.

Jag vet inte om detta hänt eller inte, men ni som säger att det är trolleri, bevisa det då!
Citera
2013-08-10, 09:33
Medlem
ronken82s avatar
Jag kan aldrig undgå att häpna över PK-kretinernas idioti här på Fb. Typiska sådana kommentarer: "-Hur vet du att dom var somalier?" Osv. Jag har nyheter för er som har turen att slippa bo ibland dessa solbrända raketforskare: "- If it smells like shit, tastes like shit, then it propably is shit." Somalier är inte direkt svåra att identifiera...
Citera
2013-08-10, 09:47
Medlem
Nu kan det ju skilja vad man säger till pappa mot vad som verkligen hänt. Aggressiv pojkvän? Anmälan kan man ju inte trolla bort.
Citera
2013-08-10, 09:57
Medlem
beerklunkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ronken82
Jag kan aldrig undgå att häpna över PK-kretinernas idioti här på Fb. Typiska sådana kommentarer: "-Hur vet du att dom var somalier?" Osv. Jag har nyheter för er som har turen att slippa bo ibland dessa solbrända raketforskare: "- If it smells like shit, tastes like shit, then it propably is shit." Somalier är inte direkt svåra att identifiera...
Många somalier ser dock ut som vilka afrikaner som helst.
Därför tycker jag att det blir konstigt i inlägget att dom är helt säkra på att dom kommer ifrån Somalia.
Skriv afrikaner eller negrer eller vad som helst, för det är det ju ingen tvekan om, men att det är somalier förstår jag inte hur dom kan vara så säkra på.
Citera
2013-08-10, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beerklunker
Många somalier ser dock ut som vilka afrikaner som helst.
Därför tycker jag att det blir konstigt i inlägget att dom är helt säkra på att dom kommer ifrån Somalia.
Skriv afrikaner eller negrer eller vad som helst, för det är det ju ingen tvekan om, men att det är somalier förstår jag inte hur dom kan vara så säkra på.

Och vissa somalier ser ut som somalier. Att peka ut en somalier bland andra negrer är inte värst svårt i normalfallet.

Det kan ju också vara så att GM ha pratat somali med varandra och den drabbade känt igen detta.
Citera
2013-08-10, 10:12
Medlem
beerklunkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexxxZ
Och vissa somalier ser ut som somalier. Att peka ut en somalier bland andra negrer är inte värst svårt i normalfallet.

Det kan ju också vara så att GM ha pratat somali med varandra och den drabbade känt igen detta.
Länka mig en bild på hur en typisk somalier ser ut och sen på en övrig afrikan.
Och nej, en somalier med ruttna, utstickande tänder som är pinnsmal och står och poserar med en ak47 duger inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in