2013-08-10, 04:15
Medlem
Jag tog 1200 mg Lyrica, drack ett par timmar senare två glas vin. För någon timme sedan tog jag en melatonin-tablett (2 mg) och en Lergigan (25 mg) för att sova. Nu känner jag mig lite skakig och illamående. Är kombinationen skadlig?
Citera
2013-08-10, 04:19
Medlem
Idaistheshits avatar
Nej det är inte farligt. Oroa dig inte, lergigan kan ge en känsla av illamående. Lägg dig ner och försök sova. Alternativt gå och försök spy, brukar kännas bättre efteråt.
Citera
2013-08-10, 04:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idaistheshit
Nej det är inte farligt. Oroa dig inte, lergigan kan ge en känsla av illamående. Lägg dig ner och försök sova. Alternativt gå och försök spy, brukar kännas bättre efteråt.

Tack, nu känner jag mig lite lugnare. Ska försöka sova.
Citera
2013-08-10, 11:47
Medlem
Heroinepupilss avatar
Lyrica ska man egentligen inte dricka på sägs det men jag har käkat lyrica i flera år och jag kan dricka mig full och somna och vakna utan att nått händer. Lergiganen är så svag ändå så den kan inte göra nått..
Citera
2013-08-10, 12:04
Medlem
bellsHells avatar
Lergigan är som sockerpiller, typ.
Inget att oroa sig över.
Citera
2013-08-10, 14:52
Medlem
Stilnoctpeniss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bellsHell
Lergigan är som sockerpiller, typ.
Inget att oroa sig över.

Nja det skulle jag inte alls påstå. Testa att ta massa lerginan så får du sova ett bra tag. Skit mot ångest och dock.
Citera
2013-08-12, 12:00
Medlem
bellsHells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stilnoctpenis
Nja det skulle jag inte alls påstå. Testa att ta massa lerginan så får du sova ett bra tag. Skit mot ångest och dock.

Nja, tycker jag inte alls. Har testat det mesta, däribland Lergigan och i stora, stora doser. Värdelöst. Men det är mot min kropp, det är givetvis annorlunda hos var och en.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in