2013-08-12, 09:53
Medlem
LiveForHardstyles avatar
Har hrt en massa snack om att man inte blir fet/gr upp i vikt av munchies och t.e.x att det inte finns ngra feta stoners, men r det sant? Sjlv tnker jag att allt onyttigt du ter och dricker kommer eventuellt att gra dig fet eller f dig att g upp i vikt men det kanske finns nt i cannabis som motarbetar detta? Vad tror ni? r det ngon skillnad att stoppa i sig en massa onyttigheter nr man r nykter eller bng?
Citera
2013-08-12, 10:24
Medlem
mak1s avatar
Naturligtvis lgger man p sig fett av munchies om man har anlag fr att lgga p sig. Case closed.
Citera
2013-08-12, 10:31
Medlem
Det r det knappast, man blir lika fet av att muncha som att ta onyttigt i vanliga fall.
Med tanke p att man rr sej n mindre nr man r stenad s mste det ju finnas gott om feta stoners drute.

Men det ligger ngot i att de flesta r rtt s smala, men det kan bero p att de helt enkelt bara ter d de r hga.

Nr jag rkte dagligen, s hade jag ganska dlig aptit d jag var nykter, t visserligen lunch p jobbet.
Men de var frst nr jag kom hem och rkte ner mej som jag verkligen blev hungrig :)

Sen s har de flesta som rker brajj helt normala liv med umgnge, fester, ute hnger helt enkelt.
Vilket gr att man hller formen ngorlunda, de flesta sitter ju inte hemma och ter dygnet runt.
Samt att intresset fr munchies avtar med tiden, ta r alltid gott d man r brnd, men man inser ju att man inte kan ta en Skogahomslimpa med allt man har i kylen som plgg varje dag liksom.
Citera
2013-08-12, 10:36
Medlem
Pr0statas avatar
Fler intagna kalorier n frbrukade = viktuppgng och vice versa.
Citera
2013-08-12, 12:05
Medlem
Rkt dagligen i ngra mnader, frr brydde jag mig knappt om mat nr jag var stekt, klart det var gott med chips men inga cravings. Det har kommit mer senare TYVRR, blir s jvla sugen p typ allt. Frsker balansera med att kka s nyttigt som mjligt nr jag inte rkt men har nog lagt p mig lite. Mina munchies kom ungefr samtidigt som jag brjade med ssri s misstnker nt samband.
Citera
2013-08-12, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LiveForHardstyle
Har hrt en massa snack om att man inte blir fet/gr upp i vikt av munchies och t.e.x att det inte finns ngra feta stoners, men r det sant? Sjlv tnker jag att allt onyttigt du ter och dricker kommer eventuellt att gra dig fet eller f dig att g upp i vikt men det kanske finns nt i cannabis som motarbetar detta? Vad tror ni? r det ngon skillnad att stoppa i sig en massa onyttigheter nr man r nykter eller bng?

Never go full retard
Citera
2013-08-12, 21:17
Medlem
xstatics avatar
Varfr dom oftast r smala r fr dom slarvar med maten annars. Att kka en pizza och en pizza only gr fortfarande att du ligger p ett underskott p cirka 1000 kcal.
Citera
2013-08-12, 21:26
Medlem
JanDolmes avatar
Klart man blir fet om man har anlag fr det. Pizza, godis, cola mm. Brukar alltid g upp ngra kilo nr jag r inne i en rkperiod! Gr ju inte att hlla sig borta frn allt gott! Blir som en psykos att man mste flotta!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in