2013-08-14, 23:44
Medlem
realias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghana
Granqvist r ju dessvrre avstngd och Nilsson verkar vara skadad :/ Den mest givna r vl Jonas Olsson och det sger ju en del av hur jvla illa lget r. En comeback frn Mellberg, om det s bara vore i matchen mot Irland, skulle mer n vlkomnas.
Sant, jag tnkte kanske p lite lngre sikt men det var inte frgan, he he... Mot Irland r det vl kvllens konstellation som fr glla. *ryser*
2013-08-14, 23:46
Medlem
Smerchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av realia
Mitt val r Granqvist och Olsson, tills vi har sett mer av Nilsson.

Haha, vi har sett de tv i bra mnga matcher nu, och smre kan det knappast tnkas bli? Fick jag hra av ngon att ett division tre-lag har ett starkt mittbackspar skulle jag inte tveka p att slnga in dem istllet fr de dr tv.
2013-08-14, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Var finns highlights? Missade matchen, hittar inget nr jag tittar p Kanal 5s hemsida...
Finns p Fotbollskanalen nu.
2013-08-14, 23:58
Medlem
realias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smerch
Haha, vi har sett de tv i bra mnga matcher nu, och smre kan det knappast tnkas bli? Fick jag hra av ngon att ett division tre-lag har ett starkt mittbackspar skulle jag inte tveka p att slnga in dem istllet fr de dr tv.
Det r inte optimalt, kom grna med ngot genialiskt frslag...

Ska ocks tillgga att jag tror att Hamrn r en stor anledning till frsvarsproblemen som har varit, inte bara Granqvist/Olsson. Han har, om man tnker efter, aldrig frt en aktiv frsvarspolitik (?) utan frlitade sig p Mellberg tills han slutade.
2013-08-15, 00:07
Medlem
Steff83s avatar
Jag hoppas alla fattar att Jonas Olsson fan inte r bra nog!! Skit samma vilken liga han spelar i...Han hller inte!
2013-08-15, 00:15
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av realia
Det r inte optimalt, kom grna med ngot genialiskt frslag...

Ska ocks tillgga att jag tror att Hamrn r en stor anledning till frsvarsproblemen som har varit, inte bara Granqvist/Olsson. Han har, om man tnker efter, aldrig frt en aktiv frsvarspolitik (?) utan frlitade sig p Mellberg tills han slutade.

HIFs, MFFs och AIKs mittbackspar skulle nog kunna konkurrera om platserna.

Aprop Mellberg s var han bnkad i matchen mot Nordsjlland och FCK tog sin frsta pong i rets serie.
2013-08-15, 00:42
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
HIFs, MFFs och AIKs mittbackspar skulle nog kunna konkurrera om platserna.

Aprop Mellberg s var han bnkad i matchen mot Nordsjlland och FCK tog sin frsta pong i rets serie.

Ja..Mellberg har haft en mardrmsstart i FCK..som hela laget. Och han och dom andra nyfrvrven har ftt hrd kritik i media och bland fans..
2013-08-15, 01:48
Medlem
Kan bero p att Mellberg r en verskattad frsvarare. Folk gillar dock den typen av frsvarare, som ofta syns, som krigar, som slnger sig in i en tackling och som inte tvekar en sekund att slnga sig och tcka skott med ansiktet fr att sedan bara spotta ut blodet och fortstta.

Brister i markerings och positionsspel glms dock bort.
2013-08-15, 04:42
Medlem
aiiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellebelle
Finns p Fotbollskanalen nu.

Kan man se hela matchen ngonstans?
2013-08-15, 04:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aiis
Kan man se hela matchen ngonstans?