2013-08-15, 02:32
Medlem
Och varför är detta ett problem då? Jo, jag bor hemma och skulle ju lätt kunna lighta upp vattenpipan i fönstret på mitt rum, är enormt sugen på att röka. Men jag har ingen kol som brinner snabbt utan har såndär långtids kol som man inte kan tända med en vanlig tändare ala 10 kr direkt. Särskilt inte i fönstret heller när vinden blåser in.

Brukar normalt sett lägga de på spisen då de börjar glöda snabbt där! Det kan jag däremot inte göra nu eftersom farsan sover precis bredvid köket och kommer ju förmodligen vakna och lacka ur på att det luktar bränt. Så har någon en idé vad jag kan göra?

La tråden här mest för att jag tänkte att folk härinne kanske har haft liknande problem. Problemet har ju inte med själva weedet att göra men nära iaf.
Senast redigerad av Korolevski 2013-08-15 kl. 02:35.
Citera
2013-08-15, 02:34
Medlem
luftburens avatar
Rulla i stället?
Citera
2013-08-15, 02:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av luftburen
Rulla i stället?
Ja, det har jag ju redan gjort hela kvällen, är bara fett sugen på att blanda ut det med lite smak och sitta och röka rätt länge!
Citera
2013-08-15, 02:38
Medlem
luftburens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korolevski
Ja, det har jag ju redan gjort hela kvällen, är bara fett sugen på att blanda ut det med lite smak och sitta och röka rätt länge!

Om du inte redan gör det så testa att blanda med te när du rullar. Det brinner mycket långsammare då och teet smakar asgott (så länge det är gott te vill säga).
Citera
2013-08-15, 02:43
Medlem
nää tycker du ska klippa en bunt punghår som du blandar ihop sedan rullar du, extra smak, brinner längre,
Citera
2013-08-15, 02:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zyzz112
nää tycker du ska klippa en bunt punghår som du blandar ihop sedan rullar du, extra smak, brinner längre,

Alltid rakat, och sparar inte det gamla tyvärr!

Något te har jag inte hemma men det ska testas någon gång! Det blev en vanlig joint och en kaffe med socker bredvid!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in