• 1
  • 2
2013-08-20, 14:08
Medlem
Ishackors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fckingmad
varför kör du "bara" på en mg? jag har kört på 2,5 i en månad typ

Följde en FaQ, körde 2mg första dagen sedan lagt mig på 1,5mg. Det är ju ett ganska hårt prepp så att överdosera allt för mycket kanske inte är det bästa? Jag är ju inte cancersjuk...
Citera
2013-08-20, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ishackor
Följde en FaQ, körde 2mg första dagen sedan lagt mig på 1,5mg. Det är ju ett ganska hårt prepp så att överdosera allt för mycket kanske inte är det bästa? Jag är ju inte cancersjuk...

Om det korrelerar till hur jävla förkyldsjuk jag blev under den här helgen några dagar från första pulverlapandet så är det helt sinnessjukt potent. Så jag hade nog chillat lite med doserna.

Safe before sorry bro!
Citera
2013-08-20, 16:33
Medlem
BengtZzs avatar
Nej jag blir inte sjukare på letro. Har kört i två år nu.
Citera
2013-08-20, 16:36
Medlem
BengtZzs avatar
Bröstvävnad som skapats kan inte förintas.

När bröst är under tillväxt svullnar de och se stora ut och kommer att fortsätta växa. Letro kan utan problem få tillväxten att avstanna helt, då är svullnaden i princip noll.

Om man alltså endast varit svullen ett par dagar eller en vecka har alltså nästan ingen bröstvävnad hunnit bildas. Därav kan man uppleva det som om att letro kan ta bort gyno som har uppkommit och man är alltså återställd.

Däremot är det inte sant, för letro kan inte ta bort bröstvävnad. Inte nolvadex för den delen heller. Däremot kan man upphäva all tillväxt och förhindra ny tillväxt, men det som redan har skapats kan endast tas bort med operation.

Mvh
Citera
2013-08-20, 16:38
Medlem
BengtZzs avatar
Att första dagen ta så mycket som 5mg är egentligen inga problem. Det är den långsikta dosen som påverkar hur man mår, känner sig och hur man kombaterar östrogena effekter.

För mig är det EXTREMT stor skillnad på välmående, sexlust och andra dylika parametrar som förväntas variera med letro när jag ligger på 0.5mg eller 2.5mg om dagen.

Främst märks sexlusten.

Att stabilisera på en viss nivå med avseende på psykologiska effekter tar mig flera veckor. Om jag slutar med letro tvärt är sexlusten ändå jävligt låg i en månad framöver och vice versa.
Citera
2013-08-21, 13:54
Medlem
Ishackors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BengtZz
Om jag slutar med letro tvärt är sexlusten ändå jävligt låg i en månad framöver och vice versa.

Föreslår du därför en nedtrapp eller?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in