2013-08-21, 22:27
Medlem
pizza-faces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fortississimo
Trnaren Jens Keller lider av en taktisk blackout.
Ja ntt mste det ju vara. Truppen r bttre n frra ret men istllet fr att spela som ett post CL slutspelslag som man borde vara s spelar man som ett lag frn superettan ungefr.
2013-08-21, 22:30
Medlem
Seppo1337s avatar
Clemens din jvla sopa.
2013-08-21, 22:34
Medlem
motvalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pizza-face
Har Schalke ocks drabbats av tiki-taka sjukan? Bollen gr mest i sidled och trots stort bollinnehav skapar man inget alls. Vad fan hnder med Bundesliga egentligen? Bde Schalke och Bayern.

Schalke spelar frvrigt skit trots att de har en trupp som borde kvalificera in bland de 10-15 bsta i Europa.

Tyvrr har du rtt idag. Imorgon s kommer Schalke att skrpa sig, men Keller?
2013-08-21, 22:35
Medlem
Wiltons avatar
Fenerbache borde lgga ner verksamheten, fullstndigt urusla. Skulle fan spela jmnt mot bajen d r det fan illa. Turkjvlar.
2013-08-21, 22:36
Medlem
Seppo1337s avatar
Schalke
2013-08-21, 22:39
Medlem
Vl utfrd match av Arsenal. Det ska dock pongteras att Fenerbahce var riktigt usla.

Inte en chans att Arsenal tappar det hr. D finns det absolut inga urskter kvar lngre, nu fr han ta och vrva. Nu har de garanterat CL-spel.
Senast redigerad av dickpUmp 2013-08-21 kl. 22:43.
2013-08-21, 22:42
Medlem
DannyButtermans avatar
Fener var sdliga att jag brjade fundera p lggmatch. Jag menar, r det svrt att sl en passning som inte gr i kukhjd och dessutom r 2 meter felriktad?
2013-08-21, 23:02
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dickpUmp
Vl utfrd match av Arsenal. Det ska dock pongteras att Fenerbahce var riktigt usla.

Inte en chans att Arsenal tappar det hr. D finns det absolut inga urskter kvar lngre, nu fr han ta och vrva. Nu har de garanterat CL-spel.

Ja, och din favorit Ramsey var bst p plan.

Det hr resultatet var viktigt fr Arsenals fans svl som potentiella nyfrvrv.
2013-08-21, 23:06
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DannyButterman
Fener var sdliga att jag brjade fundera p lggmatch. Jag menar, r det svrt att sl en passning som inte gr i kukhjd och dessutom r 2 meter felriktad?
Kan ju vara s att de r s skra p diskvalificering p torsdag att de inte ens orkade frska?
2013-08-21, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
Ja, och din favorit Ramsey var bst p plan.

Det hr resultatet var viktigt fr Arsenals fans svl som potentiella nyfrvrv.

Ngon favorit r det vl inte men hans utvecklingskurva r kul att skda. Jag har mer bara aktivt frsvarat honom d han fortfarande anses vara en medelmtta.

Favoriten r Arteta.
2013-08-21, 23:08
Medlem
Ska inte ta ifrn Arsenal ngot men Fenerbache va verkligen bland det smre jag sett p lnge. Inte en spelare kan ju g drifrn med godknt (mjligt de tv sista inhopparna). Fyfan tycker synd om Holmn som hamnat i det gnget. Verkar va ett riktigt osknt gng med antingen gamlingar som inte verkar bry sig ett skit lngre, legosoldater frn djupaste afrika eller ett gng strandraggande turkar.

Kndes som att Bruno Alves stod fr 90% av uppspelen i form av ngon lngboll och sedan s hoppades man p det bsta. Hgerbacken som hoppade in (nr 77) va f bland det smsta jag sett. Tror inte han hade ett rtt p hela halvleken. Meireles passningsprocent vore ven kul att se, kan inte ha vart hg.
2013-08-21, 23:42
Medlem
Ser att basiska Basel r p vg in i nnu et CL-slutspel. Sympatiskt gng som varit favoriter sedan de eliminerade Yoonited.

#ThankYouBaselGods

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in