2013-09-24, 01:03
Medlem
Kör på Josab. Tror stenhårt på det företaget i framtiden. De närmsta månaderna är också intressanta. PM kommer förhoppningsvis imorgon eller onsdag.
Citera
2013-09-24, 04:02
Medlem
Judith-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dealbreaker
Tänk om du istället satt pengarna i SB. Då hade du varit + 20k nu.

MVH
J

Idiot Inlägg!!!
Citat:
Ursprungligen postat av cooler85
Jo. Eller om jag köpte in mig i Star Vault när den var på 14 och sålde i början på september, då hade jag varit + mellan 140-160 k nu. Eller tänk om, jag köpte tjack och en kulspruta för pengarna och rånade en bank och tänk om jag då använde pengarna till att köpa upp Star Vault. Då hade jag varit miljonär och tänk om då jag betalar ett par indier att börja farma guld åt mig i WoW och säljer på Ebay så hade jag varit ekonomiskt oberoende.

1+ Du har så rätt, man ska ALDRIG tänka om jag gjort det och om jag gjort så, Gjort är gjort, du har så rätt.

Dock kan jag hålla med dem som säger det är galet att spekulera med lånade pengar.

Men men om jag förstått så sluta det 3000 back så alltså inte farligt alls.

Bara ta nya tag senare.

Med vänlig hälsning J
Citera
2013-09-24, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fallone
Kör på Josab. Tror stenhårt på det företaget i framtiden. De närmsta månaderna är också intressanta. PM kommer förhoppningsvis imorgon eller onsdag.

Vad är det för PM ni väntar på?
Citera
2013-09-24, 11:41
Medlem
c014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vahlo
Vad är det för PM ni väntar på?

Att ett gigantiskt företag i kina (Interchina Water) som har i uppdrag att rena vatten, ska lägga en stor order, samt att de köper in sig i företaget.. det har skrivits MoU, och det hänger på att deras vattentester blir positiva.. vi väntar bara på bekräftelse.

VD är i Sverige igen efter att ha varit i Beijing.. så förhoppningsvis blir det när som helst.. positiva eller dåliga nyheter.
Citera
2013-09-24, 13:42
Medlem
BigMojos avatar
Citat:
Jo. Eller om jag köpte in mig i Star Vault när den var på 14 och sålde i början på september, då hade jag varit + mellan 140-160 k nu. Eller tänk om, jag köpte tjack och en kulspruta för pengarna och rånade en bank och tänk om jag då använde pengarna till att köpa upp Star Vault. Då hade jag varit miljonär och tänk om då jag betalar ett par indier att börja farma guld åt mig i WoW och säljer på Ebay så hade jag varit ekonomiskt oberoende.

Du spekulerade och har förlorat 3000 kr. Det är fan ingenting och sånt som händer i aktievärlden. Gör det igen bara, du sätter den nästa gång.
Citera
2013-09-24, 14:22
Medlem
Pixlars avatar
All in i Investor. Stadig utdelning och utveckling
Citera
2014-07-08, 06:33
Medlem
charlezzz173s avatar
Uppdatering?
Citera
2014-07-08, 09:58
Medlem
SparkMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av charlezzz173
Uppdatering?
(FB) Behöver få mina 20 lax att växa så mycket som möjligt på 2 månader.
Citera
2014-07-08, 16:49
Medlem
Citat:
Det är såhär. Jag är i skiten men har ändå bestämt mig för att gå "all-in" för att lösa skiten. Jag har erfarenhet av att handla i aktier, men den här gången räcker inte min kunskap.

Jag har tagit ut 20 000 kr från ett kreditkort som ska betalas tillbaka inom 2 månader, efter det debiteras man ränta och delbetalningsplan etc. Så tanken är alltså att placera mina 20 lax någonstans där jag kan få en avkastning med hög risk och potentiellt bra avkastning för att behålla den och betala tillbaka kreditkortet.

Silver skall sannolikt upp i 5-10 år. 500-1000% kanske.
Bitcoin har enorm potential men läs på om tekniken först.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in