2013-08-21, 23:58
Medlem
Avslutade precis en 20/45 kur, blev tvungen att avbryta 5 dagar tidigare för upplevde att magen var uppblåst. Liksom ett tryck innifrån, sjukt konstig känsla. Gick på nolvan i måndags (40mg) om dagen och har sedan dag 1 upplevt en konstig känsla i lever samt höger njur område.
Svårt att förklara, de är ingen smärta utan mera en inflammationskänsla alt ett brännande tryck som ligger i hela tiden. Känner de från nedre ryggen (högersidan). Står jag upp och rör på mig så känns de bra, sitter jag ner känns de lätt men om jag ligger ner så ligger de i hela tiden.

Läste att nolvan ska ge en sådan känsla inom tumör området om man har en sådan också..
Nu kanske inte de här förtjänar en egen tråd men.. undrar om de är någon här som har upplevt något liknande?

Alt vad tycker ni om att gå av nolvan och se om de blir bättre? känner mig trots allt pigg och kry annars, ingen märkbar nedstämdhet osv.
Citera
2013-08-22, 00:05
Medlem
Oroar du dig så är ett läkarbesök det allra bästa valet du kan köra på.
Vi kan inte ställa en diagnos på dig men jag kan bara tala ur eget perspektiv, om du vore jag hade jag uppsökt.

smärta i lowerback kan indikera på njurproblem men hur är pisset är det skummigt och grumligt?
20mg dbol borde inte dessa komplikationer uppstå men givetvis händer det också någon..
Citera
2013-08-22, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Oroar du dig så är ett läkarbesök det allra bästa valet du kan köra på.
Vi kan inte ställa en diagnos på dig men jag kan bara tala ur eget perspektiv, om du vore jag hade jag uppsökt.

smärta i lowerback kan indikera på njurproblem men hur är pisset är det skummigt och grumligt?
20mg dbol borde inte dessa komplikationer uppstå men givetvis händer det också någon..

Absolut det förstår jag.

Nej urinet är perfekt, (antar jag) det är som de har varit genom alla år.. inte skummigt och grumligt.

Smärtan, eller "det brännande trycket" början cirka 5 cm från ryggraden, går ut mot kärlekshandtaget och runt till framsidan mage.
Citera
2013-08-22, 10:16
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BowerFTW
Absolut det förstår jag.

Nej urinet är perfekt, (antar jag) det är som de har varit genom alla år.. inte skummigt och grumligt.

Smärtan, eller "det brännande trycket" början cirka 5 cm från ryggraden, går ut mot kärlekshandtaget och runt till framsidan mage.

Tryck i korsryggen är mycket vanligt på Dboll. Stela muskler likaså (hade bröstsmärtor en gång, det var ryggen som behövde massage). Uppblåst mage och det där är troligen tarmen, som blir VÄLDIGT irriterad av dboll (haft magkatarr flera gånger själv efter rysskurer). Men som testocyp sa, det KAN vara annat, så gå till doktern och kolla.
Citera
2013-09-09, 10:59
Medlem
Som ovanstående skriver så får/kan få ett jävla tryck i korsryggen. Själv kan jag knappt stå upp om jag tränar ländryggen under en dbol kur, dock inte så mycket på sån lågdos. Sen tarmen är en självklarhet på alla mina dbolkurer.

Ditt fall där det sträcker sig runt sidorna låter som njurarna så skulle gå till läkaren, dricker kanske dåligt med vatten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in