Citat:
Ursprungligen postat av
Senil-with-style
Jag har fljt grabbarna i fler r och tycker att de hller ner honom p jorden vldigt bra, men hller med att p sista tiden att Frasse har sprat litegrann. Men jag tror anledning till detta r att han inte verka haft det s ltt i livet, dels knns det som han kan ha varit mobbad. Han kte till exempel utomlands fr frst gngen frra ret, vet att De vet du bertta att han bara satt hemma och spelade tv spel i fler r ocks. S tror nu nr det gr bra fr honom, mnga som gillar honom, han fr gra musik och fr en massa sponsorer. S tror han fr lite hybris och vet inte riktigt hur han ska hantera det. Men tillggas skall att jag har inge emot varken Frasse eller De vet du grabbarna, de r ju strt skna.
fan, aldrig varit utomlands. Det ligger nog ngonting i det du sger, kanske taskiga frhllanden hemma?
Men jag tycker ocks att han r ganska rolig att flja. Han r nd lite joker och gr inte en fluga frnr.
Jag uppfattar det dock som att han verkar vara p tjejer ganska ordentligt p typ GI-chatten. Mycket nyfiken ver hur han hanterar kontakten med motsatt kn