• 1
  • 2
2013-08-28, 10:15
Medlem
svennerubinsfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Realityjunkie
Förmodligen hade han organstrul redan fören kuren, det var först när han började ta SuperDrolen som det kom fram.. Man kan ju ha njurfel, hjärtfel osv från födseln och få reda på det först mycket mycket senare.. :]
Probably.

Jag förstår fortfarande inte folk som ska börja sin kurkarriär med att käka orala. Är folk sådana fittor att de helt enkelt inte vågar sticka sig själva?
Citera
2013-08-28, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svennerubinsfan
Probably.

Jag förstår fortfarande inte folk som ska börja sin kurkarriär med att käka orala. Är folk sådana fittor att de helt enkelt inte vågar sticka sig själva?

Är detta ett problem jag missat eller???
Nervositet inför injektion kan vara en stor faktor men jag tror att det är de forna som formar idag, det var standard förr att köra oral only och jag började med 2st oral only kurer fullkomligt nöjd.

Det är billigt, det är enkelt att smussla med och upplägget är simpelt. Inga problem alls, förstår nybörjarna som börjar med oralt.
Citera
2013-08-28, 11:44
Medlem
svennerubinsfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Är detta ett problem jag missat eller???
Nervositet inför injektion kan vara en stor faktor men jag tror att det är de forna som formar idag, det var standard förr att köra oral only och jag började med 2st oral only kurer fullkomligt nöjd.

Det är billigt, det är enkelt att smussla med och upplägget är simpelt. Inga problem alls, förstår nybörjarna som börjar med oralt.
Jag förstår vad du menar, men jag tror att det i grund och botten handlar om rädsla och lathet och inte vad man gjorde förr. Man gör helt enkelt saker halvdant istället för att göra det ordentligt, därför att det är så mycket lättare att käka ett par tabletter om dagen Men vissa får ju uppenbarligen ta konsekvenserna av det. Alla tror att de är HE-MANS som klarar av orala preparat.
Citera
2013-08-28, 11:58
Medlem
Citat:
Jag förstår vad du menar, men jag tror att det i grund och botten handlar om rädsla och lathet och inte vad man gjorde förr. Man gör helt enkelt saker halvdant istället för att göra det ordentligt, därför att det är så mycket lättare att käka ett par tabletter om dagen Men vissa får ju uppenbarligen ta konsekvenserna av det. Alla tror att de är HE-MANS som klarar av orala preparat.

Att trycka är trycka, oavsett vilken 'road of administration' du använder dig av. Så halvdant eller ordentligt finns inget, det finns inga mellanting. Jag förstår fortfarande dem, ens första kur ska hållas simpel och okomplicerad.
Citera
2013-08-28, 15:30
Medlem
Realityjunkies avatar
Citat:
Probably.

Jag är fitta här hej xD Första kuren var oral! Men det var inte för nålfobi utan för att man ville pröva på

Kommer nog köra orala pånytt ngn gng..
Citera
2013-08-28, 21:18
Medlem
BlueEyedDevils avatar
Hans kropp va klen helt enkelt. . Som cyp säger: han va inte gjord för att trycka.
Citera
2013-08-29, 13:14
Medlem
ChuckyOnes avatar
Man behöver vara frisk på de ställen som blir angripna negativt av steroider. Annars blir det knas. Logiskt.
Citera
2013-08-29, 15:54
Medlem
Realityjunkies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChuckyOne
Man behöver vara frisk på de ställen som blir angripna negativt av steroider. Annars blir det knas. Logiskt.

Agree :] Man borde ju egentligen göra grundkontroll fören man ens överväger att röra dem.. Men jag känner exakt 0 pers som gör så.. Då snackar vi lever/njurtest, blodvärden och hela köret innan man rör NGT!
Citera
2013-08-29, 21:10
Medlem
ChuckyOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Realityjunkie
Agree :] Man borde ju egentligen göra grundkontroll fören man ens överväger att röra dem.. Men jag känner exakt 0 pers som gör så.. Då snackar vi lever/njurtest, blodvärden och hela köret innan man rör NGT!

Hahaha känner också 0 som gjort det.. Men helt sant.. Dock vet jag min lever är bra men har en hepatit c som är godartad kanske bort läkt att ta hänsyn till (skulle jag ta orala i mass doser och länge får jag skylla mig själv punkt slut), mitt blod tryck kollar ja ofta är lika snyggt som en fotbollsspelare på elit nivå.

Njuren hoppas jag är snygg. May god be nice to me

Men faktiskt väldigt logiskt, man behöver sköta vattenintaget bra när man är on, annars mår inte njuren bra. Man kan ju i alla fall göra det lilla man kan. Om man nu ska vara aas torsk. Sköta kosten smart också. Vila sig. Träna smart. Så man växer optimalt. En del som tar aas både tränar, missbrukar dem och äter/dricker idiotiskt. Sen sidomissbruk på det typ, super för ofta,tjack och utskrivna mediciner. Perfekt combo är det .. ... not

Mvh
Senast redigerad av ChuckyOne 2013-08-29 kl. 21:40.
Citera
2013-08-30, 12:16
Medlem
2big4yous avatar
En korrigering,SD Matrix är inte Superdrol.
Låter så på namnet men sanningen är att den innehåller en modiefierad Methyl-1 test,dvs. den starkaste orala på marknaden mg för mg.
Sd matrix marknadsförs som supedrol med substansen 2a,17a-dimethyl-4-androstadiene-3-one,17b-0l detta är inte superdrol och denna substans kam omöjligen existera.
Sd matrix innehåller 17-Beta-Hydoxy-Androstan-4-One en ketomodiefierad M1T.
Tillverkaren Pharma labs har gjort skumma produker tidigare en anledning till detta kan vara att M1T blev bannad i US för ett antal år sedan då var det enklare för Pharma labs att ändra namn och substans på deras M1T.
Senast redigerad av 2big4you 2013-08-30 kl. 12:19.
Citera
2013-08-30, 16:09
Medlem
svennerubinsfans avatar
Ah. Den är väl cp-stark? Han kanske överdoserade.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in