Citat:
Ursprungligen postat av
utan.att.stanna
Fattar verkligen inte, kan du konkretisera?
Jag syftar på alla som kallade mig galen.
Sigge har uppenbarligen kriminell. Gängledare och jag tolererar inte att man använder min bakgrund här eller någonstans något mer med att hitta på skit om att jag skulle vara "psykotisk".
Om det inte var han jag mötte, då berättar man vem. Sedan om det inte var han som förföljde mig hela vägen hem då berättar man vem (jag vågar aldrig vända mig om då jag trodde att det var han och jag själv knappast bär pistol när någon uppenbarligen flippat och försökte trampa av mig skorna). Jag hade vänt mig om utifall jag inte trott att det var den av de två enda som var utomhus som faktiskt kunde vara oberäknelig och som uppenbart blev arg innan. Jag minns lukten av hasch men jag hörde aldrig hunden så ha jag vet att det kan ha varit en annan person
men jag är inte och var aldrig psykotisk. Jag var traumatiserad och led av PTSD och tidigare missbruk.
Men jag är frisk idag och tar inga fler vårdapor eller andra tramsare som försöker ljuga om vad jag faktiskt upplevt som var verkligt.
Kriminella människor utsätter många. Spelar ingen roll om det inte var han, det var iallafall
någon.