Runt 00.15 ...3-5 tjejer...var nra jag tackade ja men vill spara mig till FKK Artimis imorgon (idag)..den sista var frn Rumnien men sg ganska eropeisk ut...erbjd 50 E plus 15 E fr hotell..
Tycker gatu-thejer r spnnande...lagom sunkigt..har varit med fina 18-20 ringar i dom bsena Avsugning fr 20-30 E
Men erfarenhet av gatuhoror i Tyskland r att dom kommer och handgripligen rycker i en. Man fr fr det frsta allts inte vlja fritt tydligen. Och jag anar drfr att det ven finns andra ptvingande nackdelar.
Senast redigerad av Kurt1 2021-10-03 kl. 10:25.
Jag tycker att gatuhororna kring Blowstrasse & Kurfrstenstrae r fantastiskt prisvrda. Ta och g ngra varv och vlj inte frsta bsta.
Det finns ett pensionat p Blowstrasse som hyr ut rum korttid fr 10 euro som damerna tar dig till om du sger att du vill vara inomhus.
r det ltt att ta med ett gatufnask till hotell rummet? Vad r rimligt pris fr det 2024 fr en timma?
Om man bokar hotell i omrdet borde man kunna klara sig att g utan bil?
Lser ocks om att kra dem i bsen? Vad r det , utomhus eller r de ngot som finns p gatan? Hur ser bsen ut?
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!