Citat:
Ursprungligen postat av
hunky
Hittade ingen Stora Berlin-trden s skriver hr.
Kommer i brjan av april ka till Berlin med jobbet p konferens. Tyvrr, r jag relativt uppbunden (nej, inte p det sttet) med kvinnliga, och ldre, kollegor bde dag- och kvllstid.
S om jag ska ut p bus s fr det bli p ntterna. Jag r snl av mig och vill inte lgga ngra stora pengar. Vad freslr ni? Hitta ngon bra outcall till hotellet? Var hittar man det?
Alla Berlin tips r vlkomna!
Jag rekommenderar INTE gattjejerna p Oranienburgerstrasse. Min uppfattning om deras verksamhet, baserad p motfrgor p deras sljsnack och allt fr mycket sent ldrickande intill deras tidigare "arbetslokal" r att det r mycket dyrare n det frst lter och du kommer ut genom drren nstan p sekunden 30 minuter efter att du gick in. Men det frefaller vlorganiserat, tjejerna str vid fasta platser lngs gatan och tar sedan med kunderna in till lokalen, som senast jag var i stan lg p baksidan av kvarteret. Tror att det finns bankomat utanfr drren.
Ska du nattbusa och sedan jobba s lter det smidigast att bestlla upp ngon till hotellet alternativt hitta ngot lmpligt massagestlle i nrheten, men d kanske det fr bli lite tidigare p kvllen.