Citat:
Ursprungligen postat av
Trekrona
Kan du inte lägga filen på en USB å sen gå till ett bibliotek eller nåt och skriva ut dem (i USA alltså)? Men jag har svårt att tro att det inte skulle gå att scanna biljetterna på citi field, men mina kunskaper om biljettscanners är jävligt begränsad. Borde givetvis gå att lösa ändå men det blir kanske onödigt krångel.
Citat:
Ursprungligen postat av
Swedeheart
Nej, det har ingen betydelse. Eftersom den största skillnaden som har nån betydelse är bredden på pappret, så kan du ju bara krympa storleken på utskriften några % och skriva ut när du ser att allt på bredden får plats på pappret. Scannern som läser av koden anpassar sig till storleken. Och om du fortfarande oroar dig, så kan du ju också, som nämnts ovan, gå och skriva ut ett ex på ett bibliotek i USA. Många hotell har också computer desks med skrivare för gäster att använda.
Ifrån början var det bara en länk jag fick som skulle gå automatiskt till utskrift. Men jag har precis luskat ut hur jag får biljetterna till en pdf-fil och ändrat formatet så att det passar våra A4-sidor utan att behöva töja ut eller trycka ihop serienumret. Alltså är allt på biljetten lite, lite, lite mindre än vad det ska vara men höjd/bredd-skalan är ändå densamma. Det måste ju gå att skanna då?
Tack för svar hur som helst, båda två. Det löser sig säkerligen och är nog inget att stressa upp sig för.