2013-09-06, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keyboardwarri0r
skojar du? straffen var största gåvan någonsin!
Nej, jag skojar inte.
2013-09-06, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Holland hade tur som kom undan med oavgjort. Innan straffen hade man nästan inget och Estland försvarade riktigt starkt.

Lider med Estland.
Första halvlek hade dom många avslut, bara första efter 2 minuter som var bra.
2013-09-06, 22:42
Medlem
mishimas avatar
Gruppen med Schweiz, Norge, Island, Slovenien och Albanien är väldigt raffinerad.
2013-09-06, 22:44
Medlem
OG-lovers avatar
Så som jag har uppfattat det hela så måste alltså Ronaldo göra en fantastisk prestation och dunka in 3 bollar själv för att Portugal ska kunna vinna mot Nord Irland? Om svaret är ja så kommer inte detta hålla under en längre tid för Portugals del.
2013-09-06, 22:47
Medlem
Zog Ruless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OG-lover
Så som jag har uppfattat det hela så måste alltså Ronaldo göra en fantastisk prestation och dunka in 3 bollar själv för att Portugal ska kunna vinna mot Nord Irland? Om svaret är ja så kommer inte detta hålla under en längre tid för Portugals del.

Portugals spel var riktigt uselt, det krävdes två utvisningar för Nordirland för att säkra det där. Det där spelet kommer de inte komma någonstans med.
2013-09-06, 22:48
Bannlyst
Noterar 0-0 mot Georgien för Frankrike. Svagt av Frankrike.
2013-09-06, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Gruppen med Schweiz, Norge, Island, Slovenien och Albanien är väldigt raffinerad.

kan bli den gruppen, danskarnas grupp eller sveriges grupp där vi hittar den sämsta 2an inte sant vad tror du :P
2013-09-06, 22:50
Medlem
Villons avatar
Islands upphämtning borta mot Schweiz är ju smått otrolig.
2013-09-06, 22:51
Medlem
OG-lovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zog Rules
Portugals spel var riktigt uselt, det krävdes två utvisningar för Nordirland för att säkra det där. Det där spelet kommer de inte komma någonstans med.
Verkar ungefär vara som jag skrev då. Konstigt att de spelar så dåligt, de har ju inte en så dålig trupp om man säger som så. Det är nog så att det är lite för många divor i det laget för att det ska bli bra.
2013-09-06, 22:54
Medlem
Vad händer med Colombia matchen?
2013-09-06, 22:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av OG-lover
Hade inte Brunt tagit den idiotiska satsningen som innebar ett rött kort, så hade Nordirland enkelt rulla ut matchen i numerärt överläge. Riktigt surt att Brunt förstörde det för Nordirland.

Men ja, Portugal som lag är helt kört.
2013-09-06, 22:56
Medlem
OG-lovers avatar
Frankrike kan inte vara nöjda med dagens insatts. Där brände de nog den lilla chansen de hade till att komma först. Benzema ska tydligen inte ha varit särskilt bra i matchen. Han har verkligen inte presterat i landslaget senaste tiden. Ribery var dock bra av det lilla jag såg och läst.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in