Flashback bygger pepparkakshus!
  • 3
  • 4
2014-12-14, 19:42
Medlem
ovemolss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Nu är det ju inte upp till mig att avsluta trådar om du nu trodde det.. Att ingen hade pratat i tråden på ett år kan faktiskt inte skyllas på mig - hur gärna du än vill det. Vad jag undrar är fortfarande varför du väcker en 1 år gammal tråd när du uppenbarligen inte önskar diskutera ämnet utan endast vill tjafsa med mig - det finns faktiskt PM för sånt eller så kan du starta en ny tråd där du roar dig med att spy galla över mig. Tyvärr kanske den inte får vara kvar så länge, men du kan ju starta en blogg om mig - jag verkar ju vara ditt största fritidsintresse så det kan ju passa fint kanske?
Vi är nu många här som kan konstatera att du blivit statens och frimurarnas speciella redskap att splittra och avleda alla frågor om vad dessa kan ha för gemensam agenda. Vare sig du är medveten om det eller ej så är ditt beteende mycket avslöjande för både dig och den övermakt du vill förneka finns. Om du härmed upplever dig själv som stalkerobjekt så har du dig själv att skylla.
Citera
2014-12-14, 20:07
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ovemols
Vi är nu många här som kan konstatera att du blivit statens och frimurarnas speciella redskap att splittra och avleda alla frågor om vad dessa kan ha för gemensam agenda. Vare sig du är medveten om det eller ej så är ditt beteende mycket avslöjande för både dig och den övermakt du vill förneka finns. Om du härmed upplever dig själv som stalkerobjekt så har du dig själv att skylla.

Är jag frimurare nu också?
Citera
2014-12-14, 20:45
Medlem
ovemolss avatar
Citat:
Är jag frimurare nu också?
Nej vad får du det ifrån? Du kan varken vara frimurare eller statsanställd så som du beter dig. I bästa fall är du bara en nyttig idiot åt båda parter och det är bara att beklaga att de lyckats få dig med din talang till att bli ännu större offer i deras elaka samspel.
Citera
2014-12-14, 21:49
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ovemols
Nej vad får du det ifrån?
Det var visst nåt du skrev...
Vi är nu många här som kan konstatera att du blivit statens och frimurarnas speciella redskap
Men du kanske bara menade att jag är anställd av dem eller nåt, vem bryr dig?

Citat:
Du kan varken vara frimurare eller statsanställd så som du beter dig. I bästa fall är du bara en nyttig idiot åt båda parter och det är bara att beklaga att de lyckats få dig med din talang till att bli ännu större offer i deras elaka samspel.
Hade du något med någon som helst relevans för trådens ämne också att diskutera?
Citera
2014-12-15, 11:57
Medlem
ovemolss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magnolium131
........

Kvinnorörelsen sponsrades av bl.a Rockefellers för att få ut kvinnorna på arbetsmarknaden och därigenom splittra upp familjerna så att staten fick ta hand om en stor del av barnens fostran samtidigt som man kunde beskatta både män och kvinnor.

Flower power rörelsen syftade till att glorifiera droger och ytterligare separera ungdomarna från föräldrarna. Att slå sönder familjen är ett av elitens viktigaste mål. Familjen är de sista resterna av stamsamhället, förklarar Alan. Förr i tiden gick kunskaper i arv via familjen, idag får barnen och ungdomarna sin "kunskap" från skolan, TV:n, tidningarna etc.

New Age-rörelsen syftar till att passivisera människor och få dem att fokusera bort från vad som verkligen pågår, hävdar Alan. Där får man lära sig att bara fokusera på det positiva och inte bry sig om det som är negativt.

Kulturer skapas uppifrån förklarar Alan, men vi ges illusionen att de kommer underifrån, från folket. Genom att alltid ligga steget före och effektivt infiltrera även välmenande rörelser ser eliten till att kontrollera alla sidor.

Den slutliga planen är att centralisera all makt via ett utsuddande av den nationella självständigheten. Varje student inom nationalekonomi vet att lagarna i ett land, kretsar runt det ekonomiska systemet; så du kan inte integrera ett ekonomiskt system och behålla din självständighet.

Vi är från barnsben tränade att inte tänka själva, hävdar han. I stället matas vi med det som eliten vill att vi ska veta. Demokrati existerar bara i den obligatoriska indoktrineringen som barn får i skolan och via TV och tidningar. I realiteten styrs världen av en Oligarki, en relativt liten klick stormrika elitister med noll kärlek för mänskligheten.

De som lyckas genomskåda vad som händer kommer vanligtvis att avfärdas som dårar oavsett hur väl underbyggda deras argument eller källmaterial är. Istället kan man vara fullt förvissad om att ett inte oansenligt antal rabiata "realister" och tillfällighetsteoretiker snabbt kommer att kasta sig in på arenan och förklara för alla "foliehattar" och "tomtar" hur det verkligen förhåller sig här i världen.

Med hänvisning till sin "gedigna" akademiska "skolning" och vad de lärt sig via TV kommer de att med liv och lust häckla och idiotförklara alla "pajasar" som har mage att påstå något så löjligt som att de omstörtande händelser som sker på världsarenan är resultatet av någonting annat än olyckliga omständigheter och tillfälligheter.

Att de flesta människor inte VILL veta eller är redo att höra sanningen är någonting man måste lära sig att leva med. "Att överhuvudtaget försöka diskutera med någon som inte ens tagit det första steget att genomskåda manipulationen och matrixen vi lever i är fullkomligt slöseri med tid och energi," förklarar Alan.

Men för dem som vill veta är det viktigt att det finns andra informationskällor än den officiella propagandan. Därför skall vi vara evigt tacksamma gentemot människor som Alan Watt, som vigt sitt liv åt att beskriva en annan version än den som eliten dagligen matar oss med.
........
Finns här någon som kan ifrågasätta någon av dessa 9 utvalda punkter sammanställda av TS? Snakens förvirrade och typiska reaktion bekräftar annars hur allvarligt det faktiskt är. Kanske är denna reaktion ett desperat utspel som grundlurade tystnadspliktiga har som enda medel att meddela sig med oss vänner i verkligheten.
Citera
2014-12-16, 04:36
Medlem
Kallor? Se vad Putin har att saga om New world order, las rockefeller, rothschild, kissinger citat, hor pa vad Bush Sr sade om NWO, lyssna pa JFKs tal om hemliga sallskap, researcha hans mord. Slutligen anvand huvudet.
Citera
2014-12-16, 15:05
Medlem
ovemolss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av veverkoi
Kallor? Se vad Putin har att saga om New world order, las rockefeller, rothschild, kissinger citat, hor pa vad Bush Sr sade om NWO, lyssna pa JFKs tal om hemliga sallskap, researcha hans mord. Slutligen anvand huvudet.
Någon ansvarig organisation bakom illdåden som på dessa typiska vis omgärdas av desinfo lär aldrig gå att få fram. NWO och Illuminati är snarare de mentala tillstånd eliterna själva vill ursäkta sig med. Eliterna som borde vara skyldiga oss en förklaring skyller så bara på varandra och vägrar samfällt godta ett enda bevis för faktiska samband.
Ärligast i sin förvirring är då deras mentalt hårdkopplade debunkertroll som så desperat och mot bättre vetande kräver den omöjliga exakta källhänvisningen innan någon fråga ens får chans att bli öppet diskuterad. Av dessa stalkermods och debunkertrolls oärliga samspel och tvångsmässigt bakvända beteenden förstår man att även frimurare är insnärjda och utnyttjade för en verkligt sjuk övergripande statsmakt. Detta är dock det sista någon i sådan beroendeställning skulle vilja erkänna ens för sig själv kan jag tro...
Citera
2015-01-04, 04:37
Medlem
Citat:
Det var visst nåt du skrev...
Vi är nu många här som kan konstatera att du blivit statens och frimurarnas speciella redskap
Men du kanske bara menade att jag är anställd av dem eller nåt, vem bryr dig?

Hade du något med någon som helst relevans för trådens ämne också att diskutera?

Finns många som betalt för att sprida propaganda, typ 10 kr per kommentar, och med tanke på att flashback är ett av dom större forumen i sverige så vore det inte mer än logiskt att det förekommer här, och medtanke på att du bara sprider diss info för att göra folk sura och för att "stänga" ner trådar, så vore det inte mer än logiskt att du får betalt.

Du är lite som ett barn som skricker efter uppmärksamhet.

iam right?

Att iluminati inte skulle finnas är bara löjligt.

bara att kolla in dark horse - ketey perry
eller die young - kesha

Sen är det ju bara att lyssna på budskapet i låtarna så hör man vilka låtar som vill en väl och vilka som vill att man ska må dåligt.
ja musik påverkar dig mer än du tror.

Men är men en förgiftad zombie så kanske man inte förstår saker som är uppenbara för dom med lite kritiskt tänkande.
Citera
2015-01-05, 07:25
Medlem
KimNeilJungs avatar
O.t raderat.
//mod.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto