Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2020-01-25, 02:50
Medlem
går inte att lita på människor som har kvar bilder på sina ex
Citera
2020-01-25, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arasone
Hej!

Har varit ihop med en tjej i snart ett halvår. För bara några dagar sen satt jag och spanade på hennes facebook bilder (har aldrig kollat igenom dom). Då hittade jag ett album med bilder från två år sen. Där hittade jag en massa bilder med henne och hennes ex från förr (inkluderade pussar och hångel). Har gått och tänkt på det i flera dagar nu, och jag kan bara inte släppa det. Kanske överreagerar...

Jag känner mig väldigt ledsen samtidigt som arg, när jag såg bilderna. Borde jag prata med henne och säga till henne att ta bort dom, eller ska jag låta det va?

Klart du bör prata med henne och förklara hur det känns, är hon vettig så tar hon bort sådant, alla har ett förflutet men det bör man kunna spara undan så det iaf inte syns på sociala medier mm

Tar hon däremot inte bort det och skyller på en massa saker så hade iaf jag tagit mig en funderare på om jag ville fortsätta ses.
Citera
2020-07-12, 18:08
Medlem
undercover-racists avatar
Kikade på en svensk tjejs facebook och bland hennes bilder kunde man se att hon bytt kille ungefär varannat år. Usch så vidrigt och ingen skam över att visa upp sin vidriga historik heller. Flera svenska killar blottade som stycken klädesplagg som gjort sitt.
Citera
2020-07-25, 05:11
Medlem
ANewWayToSayHoorays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arasone
Hej!

Har varit ihop med en tjej i snart ett halvår. För bara några dagar sen satt jag och spanade på hennes facebook bilder (har aldrig kollat igenom dom). Då hittade jag ett album med bilder från två år sen. Där hittade jag en massa bilder med henne och hennes ex från förr (inkluderade pussar och hångel). Har gått och tänkt på det i flera dagar nu, och jag kan bara inte släppa det. Kanske överreagerar...

Jag känner mig väldigt ledsen samtidigt som arg, när jag såg bilderna. Borde jag prata med henne och säga till henne att ta bort dom, eller ska jag låta det va?

Äsh det är gamla minnen varför känner du ett behov av att ta bort dem? Är hon tillsammans med killen? Nej hon är tillsammans med dig. Sluta vara så känslig. Det är ju dig hon är med.
Citera
2020-07-25, 05:41
Medlem
har du tänkt tanken, att hon kanske bara är med dig för att göra exet svartsjuk.?
Citera
2020-07-29, 05:28
Medlem
ConsafesDeBars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tenstakickers
Även om du är ett dåligt ligg, så kanske hon gillar dig. Du kanske är rik?

Ett dåligt ligg eller en undermålig man blir medvetet eller omedvetet "attraktiv" om det finns gott om resurser i familjen.
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in