Ni alla pratar o skriver om massa ni inte vet ett skit om. Tror ni Acke ville döda han? Nej verkligen inte !!!! Ni såg inte smärtan i hans ögon .. när min vän insåg att han dödat. Han är ingen mördare.. Han var allltid glad o snäll. Älskade sitt jobb.. Ingen av oss fattar det som hänt .. Ena dan sitter man i en soffa med några vänner o nästa dan har en person dött vi alla sitter o våra familjer får läsa skit om oss på sidor som denna. vet ni ens att det var inte förens på morgonen dan efter som jag o Tove fick veta att det ens varit en kniv inblandad. Vi visste inte att han blivit huggen o vi kunde aldrig tänka oss dehär.. Om jag visste att han var huggen hade jag ALDRIG hämtat dom där jävla pengarna fuck pengar!!!!! Vad e det ? Inte värt någons liv iallafall! Jag hade ringt ambulans !! Kanske räddat han. Men jag visste ju inte !!! Jag såg inte i mörkret. O jag trodde inte att någon jag umgås med kan göra något sånt här. Allt började med att jag o Tove LURADE killar på pengar SJÄLVA med endast ORD!! Allt är bara så jävla sorligt och så jävla sjukt .. Acke kommer sitta läääänge o jag tänker på detta varje dag. Ni vet inget vi e inte dåliga människor. Livet har tagit oss hitt. Vi försöker bara överleva dagen
Ni skriver hemska saker om oss o ser oss som djur. Men hade detta varit ett krogbråk o någon ramlade slog i huvudet o dog då hade ni aldrig skrivit såna här elaka saker då hade man kanske till o med tyckt synd om Acke.
Tråkigt att ni är fittbitchar o skapar köpefixare - killar/män som måste betala en peng (till Er)
för att in-ut-i Er få tömma sin pung - vilket de inte heller får - men nu är trebo free i har aldrig mer behov av att tömma sin pung.
Nyligen sett programmet på Svenska fall. Otroligt vidriga brudar. Tråkigt att Tove inte lärt sig något enligt tidigare poster. Inväntar en FUP-länk som funkar
Hittar Alicia (felicia) på facebook, men inte ratsit. Vart är hon boende idag?
Satt och nörda mig lite i detta, Alicia som hon nu heter verkar bo i Barcelona, Ahm*ad Mow*nes som va den som högg är aktiv på Facebook med samma namn, så han verkar ha kommit ut.
Den andra tjejen hade massa domar på sig, mycket narkotikabrott. Såg även att tjejerna verkade vara kusiner, hittar inte den andra någonstans på sociala medier, utan bara Alicia
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!