• 1
  • 2
2013-09-12, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZEUS.
Men vännen. Att dina resultat stått still sen feb beror ju enbart på att du tränar o äter för dåligt. Duhar väldigt mkt att hämta ren.
Absolut, även mycket annat som varit i fokus sedan februari. Nu är jag dock back on track efter seriös träning i 1.5 månad, och det känns bra. Vet att jag inte kommer peaka som ren förrän jag är upp mot 24-25 år, men vägen dit är lång och om jag kollar på de snubbar som har gjort det så är det ingen fysik jag ens vill ha. Varför ska jag då slänga bort de bästa åren i mitt liv att bygga muskler som ren när jag egentligen vill ha en grövre fysik där jag måste använda olagliga preparat. Anledningen till att jag inte gått på tidigare är för att jag inte tyckt att min fysik varit redo.
Citera
2013-09-12, 01:20
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hiltu
Absolut, även mycket annat som varit i fokus sedan februari. Nu är jag dock back on track efter seriös träning i 1.5 månad, och det känns bra. Vet att jag inte kommer peaka som ren förrän jag är upp mot 24-25 år, men vägen dit är lång och om jag kollar på de snubbar som har gjort det så är det ingen fysik jag ens vill ha. Varför ska jag då slänga bort de bästa åren i mitt liv att bygga muskler som ren när jag egentligen vill ha en grövre fysik där jag måste använda olagliga preparat. Anledningen till att jag inte gått på tidigare är för att jag inte tyckt att min fysik varit redo.

då är det bara att köra. ditt uppläg är ok som förstakur. det bästa vore ju en testo only men det kommer väl sen

dock skulle jag deffat ner mej några kg innan du ska på om du nu ligger på ca 15 i bf. risken för bloat är enormt stor. o det kommer inte se roligt ut.. eller jo det kommer det nog
även stor chipstutte varning

mvh
Citera
2013-09-12, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZEUS.
då är det bara att köra. ditt uppläg är ok som förstakur. det bästa vore ju en testo only men det kommer väl sen

dock skulle jag deffat ner mej några kg innan du ska på om du nu ligger på ca 15 i bf. risken för bloat är enormt stor. o det kommer inte se roligt ut.. eller jo det kommer det nog
även stor chipstutte varning

mvh
Vid närmare eftertanke tror jag inte att jag ligger på 15 %, något under där. Vad menar du med "bloat"? Att magen sväller upp eller bara att jag lägger på mig extra mycket kroppsfett med mycket vattenvikt?
Grejen är den att jag vill inte kura för länge, då varje vecka är en risk att man åker fast. De har kontroller ibland på gymmet, men väldigt sällan. Vill inte bli avstängd Men du har rätt, det lär komma sen
Ska inte PCT:n fixa "chipstuttarna", om det är gyno du refererar till då. Eller du menar bara mer kroppsfett och så som jag sa innan?
Citera
2013-09-12, 15:05
Medlem
Citat:
Vid närmare eftertanke tror jag inte att jag ligger på 15 %, något under där. Vad menar du med "bloat"? Att magen sväller upp eller bara att jag lägger på mig extra mycket kroppsfett med mycket vattenvikt?
Grejen är den att jag vill inte kura för länge, då varje vecka är en risk att man åker fast. De har kontroller ibland på gymmet, men väldigt sällan. Vill inte bli avstängd Men du har rätt, det lär komma sen
Ska inte PCT:n fixa "chipstuttarna", om det är gyno du refererar till då. Eller du menar bara mer kroppsfett och så som jag sa innan?
Testo lär komma sen, som du sa*
Citera
2013-09-12, 19:08
Medlem
Citat:
Han menar att du kommer dra på dig en massa vätska och se ut som en vattenballong..inte gyno
Citera
2013-09-12, 21:38
Medlem
Ishackors avatar
Citat:

moooonface
Citera
2013-09-12, 21:55
Medlem
Bidragsgivarens avatar
Citat:
Ojdå, varför dessa starka känslor att du skriver ett sådant långt inlägg? Har du erfarenhet av dbollar? Om du har det vill jag verkligen att du delar med dig. Varför blev min tråd intressant av alla inlägg du gjort här på fb som inte ett enda handlar om träning?

1. Jag sa aldrig att jag tränat i 1.5 år. De första 3 åren tränade jag bara intensivt på höst, vinter och vår. Många månader med dålig motivation men jag fick mina resultat och kan säga att det var 1.5 år intensiv träning. Och om du är så nyfiken om hur min resa varit kan jag PMa hela köret åt dig.

2. Platån som du säger jag har nått är på 2 månader. Om du hade läst tråden skulle du märkt att jag stått still sedan FEBRUARI i år.

3. Undrar hur du så snabbt kan avgöra hur min fysik ser ut? Och framför allt mitt psyke.

Jag skriver många poster som jag sedan väljer att inte skicka. Den förra posten är en av de få som jag faktiskt skriver ut.

Min poäng är att man aldrig blir nöjd. Dbollar anses vara en bra förstakur och kan jämföras med att cannabis är en bra drog att börja med om man gillar att knarka. Piller i steroidvärlden är inkörsporten till tyngre grejer som inject vilket innebär ännu större risker både för din hälsa och liv i allmänhet. Det finns nog ingen som bara testar dbollar och sen är nöjd. Risken är stor att du vill ha mer. Pröva mer. Och det är då det går utför på riktigt. Det handlar inte om risken att få lite mer finnar etc. Vad gör du om du åker på problem med hälsan? Då måste du ringa Vårdcentralen och helst vara ärlig med vad fan du gjort. Klarar du den skammen? Vad gör du om något går fel med leveransen? Polisen kallar dig på förhör? pallar du det? Det är inget man bara avfärdar som att "det löser sig".

Det är så lätt att bara titta på biffiga killar och vilja se ut på det viset också. Men baksidan är mycket stor vilket nästan aldrig visas.

Steroider gör träningen lättare men livet svårare. Tro mig. Tänk över detta noga. Jag anser också att tonåringar är för unga för att ta långsiktiga och väl genomtänkta beslut. Det handlar inte om att just DU är dum, majoriteten tonåringar tänker inte klart.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in