• 1
  • 2
2013-09-21, 17:30
Medlem
General.Maximus.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snelgris
Vart får man tag på det då?

Det är någonting du får lista ut själv. Jag utgår ifrån att du inte har så bra koll gällande viktnedgång, särskilt m.h.a. starka preparat, så du borde läser på en hel del.
Du kan ju börja med att läsa DNP-kurrapporter i dopingforumet.
Citera
2013-09-21, 23:37
Bannlyst
Citat:
Som rubriken säger , finns det någon drog som man går ner i vikt av?

Subutex/suboxone är väl den som är effektivast för pengarna, och som du kan vara högfungerande på. Men du ska bara ta så lite så du blir stimulerad och dessutom tappar hungerinstinkt. Jag vet detta eftersom jag har sålt dessa "mediciner" till vissa just för detta skälet. 1 tablett som kostar normalt runt 200 på svarta marknaden varar i minst 8 dagar (1 mg/dag) för detta syftet.

Jag vet ingen annan medicin som är lika effektiv för pengarna och jag har väl sett de flesta drogerna, om man säger så.

Men det finns en baksida. Kör du för länge så riskerar du ett allvarligt beroende. Så du måste sätta en tidsgräns, typ 2-3 månader max. Sen kommer du få en otrevlig avtändning i en vecka kanske.

Hoppas jag inte skickar in dig i helvetet nu, utan du kan göra det med självdisciplin. Så kan jag lova dig resultat annars som slår alla andra droger/mediciner med råge!
Citera
2013-09-21, 23:38
Medlem
Vattenspridares avatar
Concerta
Citera
2013-09-22, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sandiego83
Subutex/suboxone är väl den som är effektivast för pengarna, och som du kan vara högfungerande på. Men du ska bara ta så lite så du blir stimulerad och dessutom tappar hungerinstinkt. Jag vet detta eftersom jag har sålt dessa "mediciner" till vissa just för detta skälet. 1 tablett som kostar normalt runt 200 på svarta marknaden varar i minst 8 dagar (1 mg/dag) för detta syftet.

Jag vet ingen annan medicin som är lika effektiv för pengarna och jag har väl sett de flesta drogerna, om man säger så.

Men det finns en baksida. Kör du för länge så riskerar du ett allvarligt beroende. Så du måste sätta en tidsgräns, typ 2-3 månader max. Sen kommer du få en otrevlig avtändning i en vecka kanske.

Hoppas jag inte skickar in dig i helvetet nu, utan du kan göra det med självdisciplin. Så kan jag lova dig resultat annars som slår alla andra droger/mediciner med råge!

Vart kan man få tag på det då? Jag har aldrig hållt på med såna saker och har inge nära kontakter som vill hjälpa mig med det.
Citera
2013-09-23, 02:51
Medlem
Citat:
Som rubriken säger , finns det någon drog som man går ner i vikt av?

Tror dem flesta cs droger gör att kroppen går på högvarv vilket gör att man tappar vikt. Tror dock man får tillbaks nästan allt när man äter dagen efter... Sen finns det ju andra bieffekter som att dina tänder förstörs och att det är dåligt för hjärtat. Även att du hade varit tvungen att gå runt tjackad i din vardag för att tappa vikten.

Jag skulle göra det på det traditionella sättet om jag var du, finns det ens någon "genväg" som fungerar?
Citera
2013-09-23, 15:27
Medlem
Röka en massa spice.(akb 48-f)

Biverkningar: Du kan bli lite små efterbliven av det när du rökt det länge o dagligen, Du tappar nästan helt matlusten dagen efter du rökt.
Citera
2013-09-23, 18:02
Bannlyst
Citat:
Vart kan man få tag på det då? Jag har aldrig hållt på med såna saker och har inge nära kontakter som vill hjälpa mig med det.

För dig? Hä*.

Jag tycker absolut inte du ska prova amfetamin, efedrin, concerta etc.
För det sabbar det psyke fort och du får svårt fungera transparant...

Sub i små mängder är det ingen som märker, plus att du får ordentligt med energi. Inga problem att sova eller dylikt, och det sabbar inte din kropp det minsta, eller din hjärna, eller psyke (om du begränsar det i tid).
Kombinerar du det med träning eller långpromenader så kan du gå ner snabbt som attan. +5 kg i månaden. Den enda faran är att det är beroendeframkallande. Men det tar tid att bli beroende i små mängder.

Börja med högst 0.5mg per dag. I början tycker jag du ska ta det bara på kvällen, snorta 2 liner, och sen går du ut och tar en långpromenad, gärna 2-3 timmar. För du får ju mycket energi av drogen, och sen kommer du att tappa din aptit. Höj inte dosen förrän du märker att den verkligen börja bli värdelös, och det är antagligen inte innan 1-2 månader om du tar som jag säger. Försök att aldrig gå över 1mg, och inte hålla på mer än 3 månader.

Det är mina råd, och det är beprövat av flera.
Senast redigerad av sandiego83 2013-09-23 kl. 18:32.
Citera
2014-05-12, 19:55
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
vad händer då ? och vad är det för biverkan?

Biverkningar: ett sjujävla härligt partyliv 24/7. Nya excentriska kompisar.
Citera
2014-05-13, 22:44
Bannlyst
Om du kör ett tjackrace går du ner i vikt. Det är på grund av att man oftast inte äter/dricker när man är på tjack. Annars kan du punda heroin så du hamnar på gatan och inte ha råd med mat ; )
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in