Flashback bygger pepparkakshus!
2024-11-23, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tidsmaskinisten
Clara har intressanta preferenser. Antingen är det manliga kvinnor eller kvinnliga män. Det kanske är en transa hon borde satsa på härnäst?
Hehe möjligen..
Rätt många i tråden här verkar ju ogilla henne på de flesta sätt men jag känner dock en väldig dragning till henne å har så gjort under lång tid.
Tycker hon har en sexappeal utav helvete även om det inte är den typiska influencer-kroppen, men kanske är det en del av attraktionen också.
Hennes charm, helt otroligt vackra ögon (ofta rätt så galet stirrande men det är fan mest bara upphetsande) och stora bländvita leende å därtill härliga oförblommerade skratt.
Nädå rätt så få brudar för min del som ger en ett sånt obrytbart spetthårt jävla powerstånd!
Hon kan verkligen ge en kåtslag på nolltid!
Citera
2024-11-25, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoClaraelikAdriana
Postat lite skönt strandkutande för alla som gillar HÄCK!-löpning

https://www.reddit.com/r/ClaraHenryy/
Mycket trevligt att se, Clara har en fin kropp. Hon är inte typiskt vrålsexig utan har mer en lagom fin kropp och det ser ut som att hon tränar och hon ser stark ut. Detta ihop med att hon är så vacker gör henne till en härlig och snygg girl-next-door tjej. Jag såg dina andra inlägg om Clara på Reddit och det var många fina bilder på henne. En favorit är den bilden där hon är på väg att häva sig upp från havet på en badstege. Underbar bild!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in