Citat:
Ursprungligen postat av
Klokibland
Hoppas att allas vår Flashback wanker lömnas i fred nu. Jag tycker det är synd om dig och det var trist att du inte följde råden att blåneka.
Jag visste att det "moraliska jävelskapet och den sociala parian på nätet och i samhället" skulle bli fett jobbigt. Men... till och med Bill Clinton kom igen! Han stoppade ju flr faen in en cigarr i fittan på en person i beroendeställning. Livet är inte slut för detta. Så gör inget dumt nu oavsett. Ditt människovärde är större än ett 'fulrunk" i biblioteket. Instämmer med andra här... ta hand om dig... sök hjälp... MEN låt inte dennaparantes i livet knäcka dig. Om något år är detta glömt om du sköter dina nedsvärtade kort väl. Lycka till!
Instämmer helt i ovanstående
Sen i sakfrågan har det som andra nämnt komplicerats av ditt erkännande av handlingen. Men med lite skicklig advokathjälp tror jag du klarar dig undan straff om du säger (vilket också är sant) att du inte ville att hon skulle märka något. Då har du inget uppsåt till sexuellt ofredande och då är det inget brott. Du hoppades hon inte skulle märka något. Upprepa det om och om igen i förhöret, då klarar du dig. Lycka till!
Skriv ABSOLUT INTE på något strafföreläggande där du erkänner brottet mot ett lindrigt straff. Det stora problemet du ska se till att undvika är belastningsregistret, straffet eller själva rättegången är inget problem i jämförelse.
Så, inget erkännande av brott - inget skriva på strafföreläggande.