2023-09-06, 03:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Vad sa hon när du ringde?

Jag avgudar Fanny Åström. Därför var jag väldigt nervös. När hon svarade och jag hörde hennes röst och jag förstod att det verkligen var Fanny Åström jag pratade med så blev jag Starstrucked. Jag var nervös redan inför att ringa, och när hon svarade blev jag ännu nervösare.

Medan jag avgudar Fanny Åström så har hon däremot låga tankar om mig, självklart så föraktar hon mig för att jag är man. Men i synnerhet föraktar hon mig för att jag skrivit här på Flashback att hon borde nödslaktas.

Jag stammade mycket och var väldigt nervös, medan hon var cool och samlad.

Hon skrattade åt mig och när jag stammande erbjöd mig att Swiisha henne pengar som en ursäkt för mitt beteende.
Hon svarade skrattande: "Det får du väl göra om du vill." Hon sade faktiskt inte så mycket. Jag tror hon blev väldigt förvånad.
Citera
2023-12-28, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
En sak till, kul att de fått en son som verkar älska bilar. Hur ska fanny hantera det, en grabbig son går ju inte...undrar om han själv vill ha klänningen och tightsen med hjärtan eller om de valt detta åt honom. Tycker det är rätt tragiskt att vissa är så extrema att de av ren princip att gå mot strömmen och liknande väljer att klä sina pojkar i klänning och dotter i typ studerande tröja. Låt ungarna välja själva när de är tillräckligt gamla och innan dess välj neutrala kläder om man nu inte vill klä dem i typiskt grabbigt eller flickigt

Kul att de har en gudmor till grabben också, har hon gått och blivit kristen. Jag som trodde hon ratade allt sånt och religion är väl heller inte speciellt feministiskt

Med tanke på hur hon uttalat sig i olika frågor borde socialtjänsten ta en titt på hur hon sköter sitt barn. Vilken kommun är det man ska vända sig till?
Citera
2023-12-30, 13:29
Medlem
SvulloGrisarVidares avatar
Jag har inte läst tråden men kräktes lite i munnen när jag läste "radikalfeministbloggare" i rubriken. Ville bara säga det.
Citera
2024-08-03, 01:12
Medlem
Vad heter den i tråden omnämnda Maria Ramnehill egentligen? Enligt ChatGPT heter han Mattias Nilsson. Stämmer det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in