Citat:
Ursprungligen postat av
AussieRedMan
Bedövning behöver inte betyda att djuret lider mindre. Sverige är religonsfritt och självklart måste det då erbjudas halal. Förstår inte problemet.
Problemet är att vi släpper efter mer och mer. Ger man muslimer ett finger, tar dom hela handen och är det inte halal, så är det haram.
Vi har gett dom halalslaktat kött i affärerna, nu ska dom ha det i skolorna och på arbetsplatserna. Dom har fått sina moskébyggen och nu vill dom ha böneutrop. Dom får bidrag till sina religiösa samfund och ändå trotsar dom Sveriges lagar när det gäller jämställdhet och propagerar i sina moskéer om att kvinnor inte är lika mycket värda och som en nysvensk Imam sa "kvinnor som inte bär slöja, ber om att bli våldtagna." Man vill absolut inte låta kvinnorna få utbilda sig själva till imamer i koranskolor och man rekommenderar inte muslimska kvinnor som hamnar blir våldtagna/slagna av sina män att polisanmäla dom.
Just nu är 10% av Sveriges befolkning muslimer, dessa förökar sig som flugor och vi har en exponentiell ökning av muslimer som delvis beror på massinvandringen.
Vad vill dom ha härnäst? Muslimska banker finns redan, nu vill dom ha sharialagarna och muslimska domstolar förstås. Så här gick det till i London när muslimerna blev tillräckligt många.
http://www.redicecreations.com/ul_im...riasticker.jpg Sådana här affischer sattes upp i flera områden i London med texten "Sharia-law controlled disctrict."
Om du inte tycker att det här är ett problem, så tycker jag faktiskt att du kan flytta till mellanöstern. Jag tänker inte stå ut med detta i mitt egna land. Det är ett problem, ju fler dom blir desto mer tar dom för sig. Och får man inte som man vill, tar man till våld. I mellanöstern smäller det av en självmordsbombar minst 1 gång i veckan och dödar oskyldiga människor bara för muslimer vill att samhället skall styras av "guds lag".
Sen att dom som lämnar Islam skall dömas till döden genom halshuggning, är ingenting du finner som ett problem eller?
Detta är naturligtvis förjävligt, hur lång tid tar det innan vi lever i samma förhållanden som folk i Afghanistan? Där självmordsbombare finns bakom varje gatuhörn och otrogna blir förföljda. Tänk steget längre.
Jag vill inte ha något med den här sortens människor att göra, det kunde lika gärna vara Jehovas och dom är lika korkade dom. Ja visst vi har religionsfrihet, men ärligt talat så skulle jag gärna vilja att den grundlagen försvann eller ändrades till religionsförbud. Vem kunde tro att Nordkoreas grundlag är den bästa världen någonsin har skådat?