2013-10-03, 15:38
Medlem
Tjenare, nyligen fått en oro-anmälan på mig och socialen/polisen tror jag har använt mig av Spice, så jag vill tagga ner på det och undrar om "Wannabis" från "Potpurri" syns i testerna?

Har hört att det ska vara sjukt bra spice och det är även billigt.
Står i deras FAQ att alla ingredienser som dom använder är helt lagliga, men kan dom ändå synas?

Även om det är lagligt så är det ju inte så bra om folk får veta.

Att knarka lagligt är ju inte det bästa heller, så min fråga är om det syns i urin/blod-prov?
Citera
2013-10-03, 16:26
Medlem
Om det är lagligt kan dom ju inte säga något. Det är som att du äter en banan efter träningen.

Rök gräs istället.
Citera
2013-10-15, 12:53
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SirUncleCharlie
Om det är lagligt kan dom ju inte säga något. Det är som att du äter en banan efter träningen.

Rök gräs istället.

Det kan dom ju visst, har man t ex bidrag ifrån soc får du inte vara positiv på någon drog, kvittar ifall det är lagligt eller ej, samma gäller hos behandlingshem etc.
Senast redigerad av Slingshot 2013-10-15 kl. 13:21.
Citera
2014-01-21, 13:21
Medlem
Jag är ledsen att behöva informera er att PB-22 med all garanti ger utslag på "spice stickan" det är så att jag nämligen pissat ett flertal gånger och alla gett utslag på "spice" nu har dom även skickat det på analys så jag vet inte om det kommer visa något där. Återkommer med mera information om det.
Åt helvete är det
Citera
2014-01-21, 15:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Eliok89
Jag är ledsen att behöva informera er att PB-22 med all garanti ger utslag på "spice stickan" det är så att jag nämligen pissat ett flertal gånger och alla gett utslag på "spice" nu har dom även skickat det på analys så jag vet inte om det kommer visa något där. Återkommer med mera information om det.
Åt helvete är det

PB-22 är inte klassad som "spice" eller någon missbrukarsubstans därför är det omöjligt att det skulle visa positivt på spice. Jag pissar själv och det visar alltid negativt, läs mer här http://folkhalsomyndigheten.se/amnes...der-utredning/

Sök "PB-22" på sidan.
Citera
2014-01-21, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perssan
PB-22 är inte klassad som "spice" eller någon missbrukarsubstans därför är det omöjligt att det skulle visa positivt på spice. Jag pissar själv och det visar alltid negativt, läs mer här http://folkhalsomyndigheten.se/amnes...der-utredning/

Sök "PB-22" på sidan.

Okej jag vet inte om det visar positivt på analys som jag skrev i mitt inlägg tidigare. Men på spice stickor har jag visat positiv nu tre gånger på tre veckor och jag har bara rökt PB-22.. blir jävligt förvirrad antagligen finns det olika stickor eller så är det nått fel på mig..
Citera
2014-01-21, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perssan

Sök "PB-22" på sidan.

Du nämde att du pissat alltid negativt. Undrar om det någon gång skickades in på analys?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in