2013-10-06, 15:35
Medlem
Amf1s avatar
En konstig sak hände mig när jag tog 3mmc i helgen. Jävligt obehagligt faktiskt. Hade väl inte tagit speciellt mycket, typ ett halvt gram, kanske lite mer. Jag går in på toaletten och sätter mig för att skita, och när jag gör det går det för mig. Eller det kändes väl inte så mycket men det kom ganska mycket sperma. Detta har hänt förut på den här substansen, men inte på något annat. Inte på E och inte på tjack. Det jag undrar är vad detta kan bero på, om det kan hända på andra centralstimulantia t.ex.

Om någon har varit med om detta får vederbörande gärna berätta detta då det här känns riktigt obehagligt.

Tacksam för svar
Citera
2013-10-06, 15:45
Medlem
LightClouds avatar
Jag har ingen aning om vad det kan bero på, men ja, det var väldigt, väldigt lustigt. Majoriteten lyckas inte få utlösning överhuvudtaget hur mycket de än försöker så det var märkligt faktiskt.

Personligen är mitt sexuella intresse och dess funktioner helt bortom på denna drog och jag har försökt att onanera under ruset ett antal gånger, men jag slutar alltid efter en ganska kort stund på grund av att det känns helt meningslöst. Många blir dock kåta av substansen, men som sagt så har de problem med att uppnå orgasm och att du gör det utan att röra ett finger är märkligt, minst sagt.
Citera
2013-10-06, 17:40
Medlem
Spackelackans avatar
Kanske korven tryckte till på prostatan så att det blev någonslags ejakulationsreflex förstärkt av substansen du sugit i dig?
Citera
2013-10-06, 18:56
Medlem
Sjograss avatar
Varför tycker du detta är obehagligt? Är du rädd för att din kropp verkar gilla analstimulans?
Citera
2013-11-12, 21:44
Medlem
josephgudasons avatar
Bumpar denna tråden lite då jag själv "lider" av samma problem.
Skulle kunna vara så att kroppen pga blodkärlens ihopdragande, vill tömma ut allt när det blir för "trångt".
Citera
2013-11-12, 22:11
Medlem
guldkedjas avatar
var det en orgasm eller vad det bara att sperma kom?
Citera
2013-11-12, 22:28
Medlem
Sirmesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spackelackan
Kanske korven tryckte till på prostatan så att det blev någonslags ejakulationsreflex förstärkt av substansen du sugit i dig?

Hahaha
Det som sagt kanske kittlade dödsskönt i kistan

Nej men seriöst så låter det lite konstigt, brukat ofta ?

Mvh
Citera
2013-11-12, 22:29
Medlem
Sirmesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guldkedja
var det en orgasm eller vad det bara att sperma kom?

Tror nog att det kom lite material med
Citera
2013-11-12, 23:21
Medlem
justiceBEAVERs avatar
Får säga lyllo dig alltså.
Men ja det låter konstigt för mig, alla jag vet får tjackballe deluxe av mmc så.
Citera
2013-11-13, 18:53
Medlem
josephgudasons avatar
Tjackballe deluxe får jag med.

Det är inte nåt Peter North-sprut vi talar om utan det rinner typ ut.
Det är inte nån orgasm sammankopplat med det, utan det känns mer som att man ska pissa och så rinner sperman ut. Inte lite heller, utan hela jävla satsen, som man hellre hade sparat till en söt flickas ansikte, rinner ut.

Det känns inte så mkt alls.

Ang brukandet så är det väldigt sällan, kanske en kväll i varannan vecka eller så, kör det bara nasalt.
Men det skedde även första gången jag tog det. Fick en smärre chock måste jag ju medge.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in