Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2013-10-11, 08:49
  #49
Medlem
Spliffmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bicepbrah
Men mast ger ju inte alls lika bra resultat som tren gör? Värför vill du inte att jag ska köra tren föresten? Är de för side effekterna eller för det är lätt att fastna?

Har läst igenom många av dina rapporter och vet du är riktigt kunnig inom detta. Men nån gång var ju första gången för dig med där du inte hade den erfarenheten du har nu ju.
Mvh

Hur fan vet du det? Du har bara kört en näve Dianabol.. Mast kanske ger dig mer än Tren, har du tänkt på det?

Herregud, jag minns inte att jag var så här dum i huvudet när jag var 19?

Kör du den där idiotmixen av prepp nu så har du förstört hela din steroidkarriär... Tren brukar köras när allt annat har slutat ge effekt, det är som att skjuta heroin innan du börjar snusa..

Det är så mycket som är fel här så jag blir mörkrädd, vad skall du med WINSTROL med i Oktober månad, för att kunna vara hård och rippad inne på ditt pojkrum? Spara dem till maj-juni månad nästa år...

Om du nu är så ini helvetes kåt på att köra 2 prepp (redan där är du snett på det) på din första inject kur så kör som så många andra här säger, Testo/Deca.

Hänger du med?
__________________
Senast redigerad av Spliffmeister 2013-10-11 kl. 08:53.
Citera
2013-10-11, 12:20
  #50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bicepbrah
Har hört så mycket negativt om Deca speciellt "Deca dick". Oroar mig mycket för det, borde jag de?
Kan ju flika in igen och påpeka att samma sak som orsakar "deca dick" sker vid användande av tren eftersom det är progesteronrelaterat Finns "tren dick" också :P
Citera
2013-10-11, 12:48
  #51
Medlem
Batman182s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bicepbrah
Kanske blev lite hastigt skrivit där men har lite bodyfat som jag vill minska ännu mer + bygga mer massa! När jag var mindre så var jag extremt tanig, låg på runt 60 kg så för mig är det mycket. Sen vet jag ju inte om du är småfet och väger mycket mer? Målvikten hoppas jag på 90 kg fast når nog inte, men som sagt MÅLVIKTEN! Ålder spelar ingen roll när det gäller kunnighet, har läst på väldigt mycket om AAS och vet att alla skriver att det är idiotisk att gå på tren m.m. Men är rätt galen/idiotiskt av mig. Vill testa på det, väljer Tren A också för att ifall de blir jobbigt kan jag hoppa av eftersom det är korta estar. Tror dock inte du har mer kunnighet men vem vet?


Åldern har inte med kunnighet att göra nej, det har du rätt i, men åldern har med preppen att göra. Det borde du veta, om du är lika kunnig som jag.
Citera
2013-10-11, 16:00
  #52
Medlem
Skallpan2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bicepbrah
Du snackar om skador men du ger inga exempel?

Maten i skolan lagas av restaurang linjen, alltid färska varor och tipp topp kvalité.
Tror du syftar mer på grundskolmaten där allt tinas upp av mattanter


Är inte de psykiska skadorna ett tillräckligt bra exempel?
Tren är mer påfrestande för kroppens organ än andra injekt.
Sen riskerar du att skada hela din egenproduktion av dina hormonerna.
Du är nojig för deca-dick, tren har betydligt värre saker att oroa sig för, ärligt talat har du slagit huvudet?

När det kommer till den psykiska biten i värsta scenariot så är det inte uteslutet att man kan få självmordstankar.


Oavsett hur gott du pratar om eran skolmat, så har en svensk skola aldrig råd med att servera bra mat.
Du är fel ute på kostvägarna, du äter för lite och verkar inte ens veta vad du ska äta.
Du har tränat ett år och har redan provat dianabol, och på ett år vet du knappast hur det är att träna seriöst, bara ditt matschema styrker det.
Du är 19 år och din kropp är inte ens färdigutvecklad, och sen på detta övervägar du susta, tren och winnar, ser du inte själv hur fel ute du är?

Jag förstår inte hur du kan vara så omogen och vägra lyssna på alla råd du får här inne av personer som har flerårig erfarenhet, vissa har kurat sen innan du föddes, alltså vafan?
Citera
2013-10-11, 16:04
  #53
Medlem
Kommer ju ändå sluta med att TS sätter sig och trycker i sig typ 100mg tren eod tills han inser att livet inte är så jävla lattjo med massa trenbolon i kroppen. Tren är till för tävlingsdieter till elitbyggare och korta blast-faser, inte för en 19åring för att bli "lean och rippad".

Va fan jag skulle göra det jag kunde för att SLIPPA sätta tren under en kur, inte göra det jag kan för at FÅ göra det. Lite omvända prioriteringar här antar jag
Citera
2013-10-11, 16:15
  #54
Medlem
Lika bra att vi alla ignorerar ts, bara kolla hans signatur så vet vi varför han har så brottom med tren. Ts efter som du ändå vill va som zyzz antar jag efter vad du skrivit, kör 200mg tren a ed och lika högt på mast p och test p släng in t3 och t4 med och gå sedan och dö i en bastu.
Citera
2013-10-11, 16:58
  #55
Medlem
ZEUS.s avatar
Eftersom ts inte bry sej om sides får vi väl varna om den värsta sidesen för killar som han o som kommer hålla han borta från tren..
Nämligen böldacnen.. Mer regel än undantag. Det kommer han ha nytta av på stranden o när han få hem en Böna....
Citera
2013-10-11, 18:06
  #56
Medlem
Har barn i ts ålder så har lärt mig sen länge att när man e i den åldern vet man bäst, allt annat e bara korkat gubbasnack. Dom tror dom är odödliga och har livserfarenhet som en 90 åring minst.

Så tryck du ditt tren och annan skit. Kom inte bara och gnäll om några år när du har testosteronvärde som en 70 åring och inte ens haft morgonribba på ett år, dina jävla pungkulor hänger och skramlar med en storlek som får en kidneyböna att verka enorm, och ditt hormonsystem e uppfuckat för life.

Dina muskler har försvunnit för länge sen och ersatts av fett och vätska pga testosteron brist och ett överflöd av östrogen.

Hey, men du kan spela cool och trycka lite mäktiga roids nu iaf.

Slutligen, att bara trycka nåt i den åldern e så korkat så saknar ord. Så jävla lätt att bygga då ändå.
Citera
2013-10-11, 21:38
  #57
Medlem
Skallpan2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZEUS.
Eftersom ts inte bry sej om sides får vi väl varna om den värsta sidesen för killar som han o som kommer hålla han borta från tren..
Nämligen böldacnen.. Mer regel än undantag. Det kommer han ha nytta av på stranden o när han få hem en Böna....

Få kvinnobröst, bli skallig, stora och otrevliga acneärr på rygg, bröst och axlar ev. ansiktet, kroppsbehåring (kan visserligen dölja böldacnen), förstorad prostata

Flintskallig, böldacne över kroppen och kvinnobröst, hade varit en lyckad beach-2014!

Kan göra listan längre också med ännu otrevligare saker:
Leversvikt, njursvikt, självmordstankar, ständig depression, högt blodtryck som i sin tur också kan leda till hjänblödning, hjärtinfarkt, stroke, blodproppar generellt, tillväxt av existerande cancer, man kan dö om det går riktigt åt helvete, personlighetsförändringar m.m
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback