2013-10-13, 12:05
Medlem
Hamstern12s avatar
Frslag. Fr legalisering/avkriminalisering av Cannabis och Hasch. Tillta Svensk tillverkning av cannabis och Hasch skulle kunna skapa ver 1000 nya jobb i Sverige och omstta en industri ver en miljard om ret. Att tillta cannabis och hasch p ett reglerat stt skulle kunna skapa en vxande industri.

Dr man skulle kunna tillta ett visst statligt verk som systembolaget. eller privat/statligt vrk. Dr privata gare skulle kunna st fr cafer av frsljning av cannabis och hasch. Medans statligt verk skter tillverkningen.

Inom ISO reglerade regelverk. Fr bsta kvalit. Detta skulle kunna leda Sverige till en bttre vlfrd med minskad arbetslshet. Bttre missbruksvrd. Minskad kriminalitet och minskade vldsbrott och skadegrelse. ven erbjuda Svenska s kallade folket ett alternativ till alkohol. ven tillta cannabis i medicinskt syfte inom frsljning inom apotek.

Detta r mitt frslag och vad jag tycker grnabrevet brevet borde kmpa fr. Politisk ven som aktivist. Kmpa fr vr rstrtt. Till vra rttigheter om att ha rtten att rsta om sdana frgor som berr hela samhllet. Fr de flesta politiska politiker. Sitter fast i narkotikapolitiska lagar frn 1970 talet. Utan att ngot har blivit bttre av det. Snarare tvrtom. Missbruk har kat. Fler vldsbrott etc.

Detta r mitt frslag kom grna med sikter och frslag om ni r fr eller emot detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in