Citat:
Ursprungligen postat av
Ominus
Svensk "kultur" är enligt sverigedemokraterna att stå på kö, att sätta sig på ett helt tomt säte på bussen, att ha med sig matlåda till jobbet, att inte tuta i trafiken, att hålla upp dörren för den som kommer efter och att inte tränga sig på.
Jag tror inte det är många som betraktar svensk "kultur" som särskilt imponerande, att ha med sig matlåda till jobbet eller sätta sig på ett tomt säte, wow liksom. Wowfaktorn är enorm
![Laugh](https://static.flashback.org/img/smilies2/laugh.gif)
Nu när du rackat ner en smula på hur svensken beter sig, kanske vore det då föredömligt att du presenterade vad som är bättre alternativ på dina exempel?
För motsatsen blir då, tränga sig före i kön, tvinga sig på andra redan upptagna säten på bussen (för att man är elak eller har ett behov av att synas?, inte ta med matlåda till jobbet (för att man i stället stjäl någon annans eller anser att svenskarna borde ordna maten åt dig?) , signalera i onödan i trafiken (istället för att använda blinkers?) och att smälla igen dörren framför näsan på andra och tränga sig på (som en parasit?)
Jag förstår varför situationen i MENA-länderna ser ut som den gör samt i andra länder som t.ex albanien. Men du kanske tycker att ditt sätt är något som ger en wow-känsla?
För övrigt, visst förstår du att du är den bästa medarbetaren jag som nationell kan ha?
Citat:
Ursprungligen postat av
Klorex
Hmmm fan va bra skrivet. Jag lyfter på hatten.
Tack och bock