2014-07-07, 15:28
Medlem
Jesterheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyMystica
Ar D och systern halvsyskon ? Josses vilken rora.

Ja, sonen har tydligen en annan pappa. Här är den sammanlagda kommenteringen på bilden på sonens fb om det är nån som är intresserad: http://www.ladda-upp.se/bilder/uehjdtjevktv/

Jag maskade inte Lena Larsson namn, då det är Gunilla själv som skapat den användaren för att ytterligare försöka smutskasta sin son.

Det är en öppen fb-profil så vem som helst kan gå in och läsa detta.
Citera
2014-07-07, 15:37
Medlem
LadyMysticas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesterhead
Ja, sonen har tydligen en annan pappa. Här är den sammanlagda kommenteringen på bilden på sonens fb om det är nån som är intresserad: http://www.ladda-upp.se/bilder/uehjdtjevktv/

Jag maskade inte Lena Larsson namn, då det är Gunilla själv som skapat den användaren för att ytterligare försöka smutskasta sin son.

Det är en öppen fb-profil så vem som helst kan gå in och läsa detta.

Tack. Nu verkar det finnas en bakgrund mellan D och systerns pappa sa man skall val vara forsiktig att uttala sig. Sedan vet iaf inte jag bakgrunden till bilden och varfor pappan gjorde den. Detta kanns dock ratt OT eftersom pappan inte ar misstankt till nagot av brotten Gunnila nu ar atalad for.
Citera
2014-07-07, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyMystica
Det finns absolut inget som tyder pa att sonen ar sjuk, det ar enbart elakt att fora vidare den uppgiften nar det sa uppenbart kommer fran en stord manniska.

Gunilla Allander Lindbom har 31 fall hos tingsratten och laser man denna FUP sa ar saken glasklar.
Det finns bara 1 stord person har och det ar Gunilla.

Min post kanske lät fel. Det jag menade var att även om han nu skulle vara sjuk (vilket jag är säkert på att han INTE är) är ett sådant beteende från en förälder oförlåtligt. Även ett "sjukt" barn ska ha lika mycket kärlek som ett "friskt", om inte till och med mer.
Citera
2014-07-07, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jesterhead
Om sonen är sjuk eller inte kan vi nog inte utröna endast baserat på uppgifter i den här tråden, men här är i alla fall den tidigare omnämnda Playboy-bilden.

http://www.ladda-upp.se/image.php?id=108909&size=full

Jag har printscreenat den från sonens facebook, där han skriver att han i sin tur har kopierat den från sin systers pappas (alltså mannen på bilden) facebookprofil där pappan ska ha publicerat den. Den finns dock inte längre kvar på pappans profil, så huruvida sonen talar sanning eller själv har skapat denna bild för att skada sin systers pappa har jag ingen aning om...
Jodå, jag har sett den på pappans D*nnis Allan*ers FB! reagerade med avsmak. Då D*nnis har en öppen sida, kan man fråga hans vänner om de sett bilden, även de är synliga, eller, låser han sidan nu, så är väl saken klar!
Att inte G*nilla gått i taket på den bilden! på sin dotter och hennes pappa är ofattbart!
Senast redigerad av pokerdodde 2014-07-07 kl. 17:15.
Citera
2014-07-07, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yoitalia
Min post kanske lät fel. Det jag menade var att även om han nu skulle vara sjuk (vilket jag är säkert på att han INTE är) är ett sådant beteende från en förälder oförlåtligt. Även ett "sjukt" barn ska ha lika mycket kärlek som ett "friskt", om inte till och med mer.

Amen!

Citat:
Ursprungligen postat av pokerdodde
Jodå, jag har sett den på pappans D*nnis Allan*ers FB! reagerade med avsmak. Då D*nnis har en öppen sida, kan man fråga hans vänner om de sett bilden, även de är synliga, eller, låser han sidan nu, så är väl saken klar!
Att inte G*nilla gått i taket på den bilden! på sin dotter och hennes pappa är ofattbart!

Kan du ta print screen på inlägget med fotot (med playboy titeln) från flickans pappas fb? Jag kan nämligen inte hitta det.
Citera
2014-07-07, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cybo
Amen!

Kan du ta print screen på inlägget med fotot (med playboy titeln) från flickans pappas fb? Jag kan nämligen inte hitta det.
Bilden är borta nu, nu finns bara originalbilden. Kan du printscreena vännerna, så kanske någon har lust att ringa upp de en efter en och kolla.
Jag har som sagt sett bilden, men om någon inte tror på det, kan man ju kolla upp det, om man nu orkar, G*nilla är ju körd så vi så!

Det måste varit jävligt många som äcklats av bilden, så det är nog ingen, som inte reagerat, fråga damerna först.
Senast redigerad av pokerdodde 2014-07-07 kl. 17:41.
Citera
2014-07-07, 23:12
Medlem
Snobbs avatar
Playboy-bilden var vidrig men det är synd om flickan som måste exponeras på det viset. Kanske bäst att inte lägga upp den?
Citera
2014-07-08, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snobb
Playboy-bilden var vidrig men det är synd om flickan som måste exponeras på det viset. Kanske bäst att inte lägga upp den?

Håller med till fullo att det är synd om flickan.
Citera
2014-07-08, 11:13
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Frågan är när suggan Gunilla ska ta av sig offerkoftan och acceptera att hon är gravt psykiskt sjuk?

/ Leif
Citera
2014-07-08, 11:24
Medlem
growingpeoples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Frågan är när suggan Gunilla ska ta av sig offerkoftan och acceptera att hon är gravt psykiskt sjuk?

/ Leif

Hon saknar insikt om sin störning! I hennes värld är det alla de andra har olika typ av störningar! Jag har läst tråden och det är mer och mer uppenbart att denna kvinnan är allvarligt störd! Hon saknar ansvar, empati och står emotionellt, intellektuellt på en 2-årings nivå. Problemet att hon är ytterst farlig för sin omgivning! Hennes barn borde ha varit omhändertagna för länge sedan! Sonen visar tydliga tecken på att han har vuxit upp i en ytterst olämplig miljö och sannolikheten är stor att dottern kommer att få stora svårigheter i framtiden........
Citera
2014-07-08, 11:28
Medlem
Jesterheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snobb

Då föreslår jag att du, i egenskap av vän av ordning, påtalar för D*nnis att han bör ta bort den från vad som verkar vara hans officiella, publika facebookprofil. Du når honom förmodligen på: dennis.lindbom@orgryteharlanda.goteborg.se eller kanske ännu lättare via ett meddelande på fb.
Citera
2014-07-08, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yoitalia
Han må vara sjuk men hur kan man nästintill hata sitt barn. Det är ju trots allt hon som skapat och format honom till den han är.

Vad fan vet du om det ? Han skulle inte fått den fantastiska uppväxten om han inte hade haft Gunilla han är en Olsson av födsel men hans pappa ville inte ha honom !
Han är ett svin som drog in lillasystern och hennes pappa nu får han betala och som politiker gör man inte så om man inte är sjuk från början !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in